کد خبر: 681046
تاریخ انتشار :

اسطوره انگلیس قلب هواداران را به درد آورد!

هواداران فوتبال انگلیس از کانال 4 این کشور به خاطر پخش مصاحبه پل گاسکوئین انتقاد کردند.

اسطوره انگلیس قلب هواداران را به درد آورد!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی انگلیس دوشنبه شب در یکی از بازی های انتخابی جام ملت های اروپا در ورزشگاه اولدترافورد با نتیجه 7-0 مقدونیه شمالی را درهم کوبید. کانال 4 انگلیس پخش این دیدار را به عهده داشت و پیش از شروع کار یک مصاحبه نیز با پل گاسکوئین از این کانال پخش شد؛ مصاحبه‌ای که با انتقادات زیادی همراه شد.

هواداران فوتبال انگلیس این اسطوره سرشناس را با دوران اوجش در فوتبال جزیره به یاد می آورند اما چهره ای که امشب از او به نمایش گذاشته شد باعث ناراحتی و رنج همه شد. ستاره سابق تاتنهام و نیوکسل در حالی که شرایط فیزیکی خوبی نداشت و به طور مدام می‎لرزید مقابل دوربین قرار گرفت.

این موضوع به انتقاد بینندگان تلویزیون انجامید که باورشان نمی شد مدیران کانال 4 اجازه پخش صحبت های گاسکوئین در آن شرایط را بدهند. به عقیده آنها اسطوره پا به سن گذاشته انگلسی به هیچ عنوان شرایط مناسبی برای مصاحبه نداشته و این اقدام کانال 4 بیشتر به خاطر جلب مخاطب بوده است.

یکی از طرفداران گاسکوئین در این رابطه نوشت: "بیچاره پل گاسکوئین! او در آنتن زنده خیلی بد به نظر می رسید و این انتقاد برانگیز بود."

هوادار دیگری گاسکوئین را متهم به اعتیاد کرده و نوشت: "او یک بیماری به نام اعتیاد به الکل دارد که مثل هر بیماری دیگری است. به نظرم کانال 4 در پخص مصاحبه او اشتباه کرده است."

یکی دیگر از هواداران که بیش از بقیه ناراحت بود نوشت: "چرا کانال 4 گاسکوئین را به عنوان یک کارشناس استفاده می کند؟ او به سختی می تواند سرپا بایستد و هیچکس نمی خواهد اسطوره را در این حال ببیند. من می خواهم همواره او را به عنوان یک نابغه در فوتبال به یاد بیاورم."

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها