کد خبر: 681197
تاریخ انتشار :

روزنامه‌های اسپانیا: شماره 9 رئال در انتظار امباپه

روزنامه‌های اسپانیا از معارفه خوسلو به عنوان مهاجم جدید رئال استفاده کرده تا در میان عناوین اصلی‌شان به شایعات جذب امباپه بپردازند.

روزنامه‌های اسپانیا: شماره 9 رئال در انتظار امباپه
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته رئال مادرید خوسلو، مهاجم فصل گذشته اسپانیول را به عنوان خرید جدیدش معرفی کرد.

مهاجم اسپانیایی با قرارداد قرضی 2 ساله به رئال ملحق شده است، اما معرفی او با شماره 14 شایعات بیشتری را درباره احتمال جذب کیلیان امباپه مطرح کرد.

روزنامه‌های اسپانیایی امروز در میان عناوین اصلی اینطور مدعی شده‌اند که رئال شماره 9 را برای امباپه کنار گذاشته است:

مارکا شماره 9 رئال مادرید را روی جلدش برده و از تیتر "این پیراهن منتظر امباپه است" استفاده کرد. همچنان احتمال انتقال این بازیکن در پنجره نقل و انتقالاتی به رئال وجود دارد.

تصویر شاد خوسلو با لباس رئال مادرید روی جلد روزنامه آ.س با تیتر "یک شماره 9 بدون شماره 9" چاپ شده است. این روزنامه به این موضوع اشاره دارد که رئال مهاجم اسپانیول را به خدمت گرفته اما شماره 14 را به او داده است.

"قهرمانان" به عنوان تیتر یک امروز روزنامه موندو دپورتیوو منتشر شده است. بارسلونا در ال‌کلاسیکوی بسکتبال با نتیجه 93-82 رئال مادرید را شکست داد و قهرمان لالیگا شد.

"افزایش احتمال لوسلسو" بالای صفحه این بازیکن آرژانتینی و احتمال انتقالش به بارسلونا را پررنگ می‌کند.

"قهرمانان بزرگ!" تیتر اصلی امروز روزنامه اسپورت است. در توضیح این تیتر آمده است: "بارسا با نمایشی فوق العاده در مادرید قهرمانی لیگ را پس گرفت. میروتیچ با بالا بردن جام در مقابل چشمان هواداران مادریدی خداحافظی کرد."

علاوه بر این، مصاحبه با جوردی آلبا، باشگاه بارسلونا "اوکی"را به ویتور روکه می‌دهد، ایلکای گوندوگان تا قبل از یکشنبه آینده خود را تعیین می‌کند، آنها خوسلو را در رئال مادرید معرفی می‌کنند، اما "9" را حفظ می‌کنند، هم دیگر عناوین چاپ شده روی جلد این روزنامه هستند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها