کد خبر: 681322
تاریخ انتشار :

لیگ یک، نقل و انتقالات آغاز شد

نقل و انتقالات لیگ یک از امروز یک تیر به صورت رسمی آغاز شد و تا 22 شهریور ادامه خواهد داشت.

لیگ یک، نقل و انتقالات آغاز شد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، از امروز رسما تیم های دسته اولی می توانند نام بازیکنان جدید خود را در سامانه ی سازمان لیگ ثبت کنند.  ادامه داشتن نقل و انتقالات لیگ یک تا 22 شهریور بدین معنی نیست که فصل جدید این بازی ها از 22 شهریور آغاز می شود. بازی ها زودتر از این تاریخ آغاز می شود و تیم های دسته اولی همانند تیم های لیگ برتری می توانند، بعد از شروع بازی ها قرارداد بازیکنان جدید را ثبت کنند یا بازیکن جذب شده را از لیست خارج کنند.

بر اساس اعلام سهیل مهدی – رئیس کمیته ی مسابقات فصل جدید بازی های لیگ برتر از 10 یا 11 مرداد آغاز می شود و معمولا یک هفته بعد از لیگ برتر لیگ یک آغاز می شود.

در فصل جدید رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور 18 تیم حاضر خواهند بود که در پایان تیم های اول و دوم به لیگ برتر صعود می کنند و سه تیم انتهای جدول هم دسته دومی خواهند شد. اسامی تیم های شرکت کننده در فصل جدید لیگ یک : سایپا تهران، فجرسپاسی، خیبر خرم آباد، چادرملوی اردکان، مس شهربابک، ون پارس اصفهان، پارس جنوبی جم، دریای کاسپین بابل، استقلال ملاثانی، خوشه طلایی ساوه، آرمان‌گهر سیرجان، شهرداری آستارا، خلیج فارس بندرماهشهر (۱۳ تیم فصل قبل) نفت مسجدسلیمان و مس کرمان (۲ تیم سقوط کننده از لیگ برتر) و مس سونگون ورزقان، نفت و گاز گچساران و داماش گیلان (سه تیم صعود کننده از لیگ دو)

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها