کد خبر: 681446
تاریخ انتشار :

پدر بازیکن خبرنگاران را با چوب بیسبال کتک زد!

بریان ری نا، مهاجم تیم ملی پرو، به همراه پدرش برخورد شدیدی با خبرنگاران داشتند و این اتفاق به موضوعی جنجالی تبدیل شده است.

پدر بازیکن خبرنگاران را با چوب بیسبال کتک زد!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، رینا پنجشنبه هفته گذشته به همراه پدرش در حال طی کردن مسیری بود که متوجه شد چند خبرنگار در ماشینی در تعقیب آن‌ها هستند و همین موضوع آغاز دردسری برای آن‌ها بود. 

زمانی که این دو نفر متوجه حضور خبرنگاری در ماشین پشتی شدند، این مهاجم ملی‌پوش پرو ماشینش را متوقف کرد و پدرش با چوب بیسبال و با عصبانیت بسیار زیاد پیاده شد تا به سمت آن‌ها برود. 

او سپس بدون هیچ اخطار قبلی و در حالی که این افرد همچنان در ماشین بودند، با خشونت تمام شروع به خرد کردن شیشه‌ها کرد و افرادی که درون ماشین حضور داشتند یا بیرون از آن در خیابان شاهد این اتفاق بودند از آن فیلم گرفتند. 

یکی از افرادی که در این ماشین حضور داشت، بر اثر این حمله به شدت از ناحیه پا و صورتش مصدوم شد اما مشخص نیست که آیا فرد مصدوم خبرنگار بوده یا این دردسر گریبانگیر راننده شده است. 

پلیس تمامی افراد دخیل در این اتفاق را به صورت موقت بازداشت کرد و رینا در طول توضیحاتش به پلیس گفت که دلیل این رفتار و عصبانیت این بوده که پیش از این هم چند خبرنگار با تعقیبش درصدد آزار دادن او بودند.

پلیس در نهایت دستور داد که تمامی افراد آزاد هستند اما رسیدگی به این اتفاق ادامه خواهد داشت. هرچند رینا پس از خروج از اداره پلیس اعلام کرد که مشکل حل شده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها