کد خبر: 681812
تاریخ انتشار :

شبیخون نقل و انتقالاتی آرسنال خنثی شد!

باشگاه وستهم با وجود رقم پیشنهادی قابل توجه آرسنال برای جذب دکلان رایس به دلیل نارضایتی از جزئیات پرداخت، آن را رد کرده است.

شبیخون  نقل و انتقالاتی آرسنال خنثی شد!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، رقابت دو باشگاه منچسترسیتی و آرسنال برای جذب دکلان رایس، کاپیتان وستهم، به اوج خود رسیده است. دو باشگاه مطرح فوتبال انگلیس با ارائه پیشنهادات مختلف سعی در پیروزی در این دوئل دارند. بعد از رد پیشنهاد اخیر سیتی آرسنال  پیشنهاد جدیدی ارائه کرده است.

وستهم بعد از رد پیشنهاد 90 میلیون پوندی سیتی با پیشنهاد بهتری از سوی آرسنال مواجه شد. توپچی های لندن برای خرید رایس مبلغ 105 میلیون پوند (100 میلیون + 5 میلیون پاداش) را پیشنهاد داده اند؛ پیشنهادی که وستهم آن را هم رد کرده است.

رسانه های انگلیسی مدعی شدند وستهم از رقم پیشنهادی آرسنال راضی است اما شیوه پرداخت مورد نظر توپچی ها مطلوب این باشگاه نیست. با این وجود گفت و گوها ادامه دارد و وستهم انتظار دارد تا به زودی پیشنهاد جدیدی از سیتی دریافت کرده و سپس تصمیم نهایی را اتخاذ کند.

این سومین پیشنهادی است که آرسنال برای جذب رایس ارائه کرده است. آنها در بسته پیشنهادی جدید خود رقم مورد نظر خود را 25 میلیون پوند افزایش داده اند. این پیشنهاد بالاتر از مبلغ مورد نظر وستهم است و اگر آرسنالی‌ها بتوانند جزئیات آن را اصلاح کنند برنده دوئل بزرگ نقل و انتقالاتی لیگ برتر خواهند شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها