کد خبر: 682026
تاریخ انتشار :

شایعات (ویژه): نجویم جدایی ز آغوش تو!

امروز در بازار نقل و انتقالات چه خبرهایی است؟ کدام باشگاه به دنبال کدام بازیکن است؟

شایعات (ویژه): نجویم جدایی ز آغوش تو!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، برای خیلی از فوتبال‌دوست‌ها این مقطع از فصل جذاب‌ترین روزهای سال است؛ روزهایی که باشگاه‌ها نه در داخل زمین که در بازار نقل و انتقالات با هم رقابت می‌کنند و در خیلی از موارد، سرنوشت فصل هم در همین روزها رقم می‌خورد؛ وقتی که باشگاه‌ها می‌توانند یک ستاره را از چنگ رقبا خارج کنند و همان بازیکن به برگ برنده آن‌ها در طول فصل تبدیل می‌شود. برای اینکه از آخرین شایعات بازار پر تب و تاب تابستانی فوتبال اروپا مطلع بشوید، ورزش سه را دنبال کنید:

 پوشش زنده خبری

10 تیر 1402 ساعت 10:30

شربتی از لبِ لعلش نچشیدیم و بِرَفت/ رویِ مَه پیکرِ او سیر ندیدیم و برفت

گویی از صحبتِ ما نیک به تنگ آمده بود/ بار بربست و به گَردش نرسیدیم و برفت

ای خواننده عزیز که هوادار چلسی هستی، بدان و آگاه باش که باشگاهت اجازه جدایی به سزار آسپلیکوئتا داده است و این کاپیتان محبوب به زودی استمفوردبریج را ترک خواهد کرد. گفته می‌شود او مذاکراتی هم با اینتر داشته است. 

10 تیر 1402 ساعت 10:13

ساقی به نور باده برافروز جامِ ما/ مطرب بگو که کارِ جهان شُد به کامِ ما

ما در پیاله عکس رخ یار دیده‌ایم/ ای بی‌خبر ز لذتِ شربِ مدامِ ما

ای آقای یورگن کلوپ که دربدر دنبال هافبک خوب می‌گشتی. باشگاهت با باشگاه آلمانی لایپزیش توافق کرده و به زودی ماءالشعیر وصل دومینیک سوبوسلای را خواهی نوشید. لطفا از او درست بازی بگیر که هواداران فصل آینده اگر جام نبری، الفاظ نادرستی در مورد پیشینیانت خواهند گفت.

10 تیر 1402 ساعت 09:47

عِنان مَپیچ که گر می‌زنی به شمشیرم/ سِپر کُنَم سر و دستت ندارم از فِتراک

ای مارسلو بروزوویچ که هر چه النصر پیشنهاد می‌دهد، قبول نمی‌کنی، این باشگاه به شدت خواهان به خدمت گرفتن تو است و علی رغم شایعاتی که در مورد جواب رد تو وجود دارد، همچنان این باشگاه در تلاش است که تو را از اینتر بخرد. 

10 تیر 1402 ساعت 09:35

در بزم دور یک‌دو قدح درکش و برو/ یعنی طمع مدار وصال دوام را

ای صاحب فال که نامت ووت وخهورست است، تو که به طور قرضی از برنلی به منچستریونایتد آمدی و هیچکار به درد بخوری هم نکردی اما انتظار داشتی قراردادت تمدید شود، باشگاه که در این شرایط پول یامفت ندارد به تو بدهد، همینکه مدتی اینجا بازی کردی، راضی باش و بعدا برای نوه‌هایت تعریف کن. 

10 تیر 1402 ساعت 09:33

"بیانیه مهم صفحه شایعات"

درود

هدف صفحه شایعات از روز اول نشاندن لبخند بر چهره زیبای خوانندگان این صفحه بوده است اما گویا ناخواسته ادبیات به کار رفته در این صفحه موجب تکدر گروهی از خوانندگان گرامی شده است. از آنجا که کوچکترین ناراحتی شما عزیزان، آنطور که شاعر می‌فرماید، "خواب در چشم تَرَم می‌شکند"، با عذرخواهی از همه سروران، ادب‌دوستان، اساتید زبان و ادبیات فارسی و پژوهندگان این حوزه به ویژه دانشجویان ادبیات دانشگاه آزاد رودهن، شایعات امروز را با زبانی فاخرتر تقدیم شما می‌کنیم. باشد که این اتفاق موجبات اعتلای فوتبال در اقصی نقاط جهان را فراهم کند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها