کد خبر: 682123
تاریخ انتشار :

اولین واکنش دخیا به جدایی از یونایتد (عکس)

داوید دخیا، با انتشار یک توئیت کوتاه به قطع همکاری با منچستریونایتد واکنش نشان داد.

اولین واکنش دخیا به جدایی از یونایتد (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، اوضاع برای داوید دخیا به بدترین شکل ممکن پیش می رود. او در آستانه جدایی از منچستریونایتد قرار دارد. باشگاه تنها در صورت کاهش قابل توجه دستمزد این بازیکن حاضر با تمدید قرارداد است و از سوی دیگر تضمینی وجود ندارد که دروازه‌بان اسپانیایی شماره یک اریک تن‌هاخ برای فصل بعد خواهد بود یا خیر.

باشگاه منچستریونایتد از مدت ها پیش تلاش خود برای جذب دروازه بان را آغاز کرده است. آندره اونانا، دروازه بان اینتر ایده آل ترین گزینه آنها به شمار می رود اما رقم بالای مورد نیاز برای جذب این بازیکن، مانعی بزرگ برای انتقالش به اولدترافورد است. منچستری ها البته گزینه های ارزان‌تری چون جاستین بیلو، دروازه بان فاینورد را هم زیر نظر دارند.

دروازه‌بان 32 ساله یونایتد که انتظار چنین برخوردی را نداشت برای تصمیم گیری در مورد آینده اش مردد است. درخواست کاهش دستمزد از نظر او یک توهین محسوب می شود و عدم تضمین حضور در زمین نیز این بازیکن را می ترساند. او اما سعی می کند در این شرایط نیز خود را آرام و خونسرد نشان دهد.

دخیا ساعاتی بعد از اینکه همه رسانه ها از قطعی شدن رفتنش خبر دادند با انتشار یک توئیت کوتاه، حس خود را بیان کرد. دخیا بدون این که توضیح خاص یا عکسی را به اشتراک بگذارد، فقط نوشته است: "زندگی زیباست..."

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها