کد خبر: 682165
تاریخ انتشار :

شاید سرمربی تیم ملی زیر این قولش بزند

باید دید با وجود مشکلاتی که برای تیم ملی به وجود آمده باز هم پوریا حسن خان زاده به اردوی تیم ملی جوانان ملحق خواهد شد یا خیر.

شاید سرمربی تیم ملی زیر این قولش بزند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی والیبال ایران در دو هفته ابتدایی لیگ ملت‌ها نتوانست نتایج خوبی به ثبت برساند و انتظارات هواداران این ورزش پرطرفدار را برآورده کند. تیم بهروز عطایی تا حدود زیادی شانس خود را برای صعود به مرحله بعدی مسابقات از دست داده‌ اما هفته سوم باقی مانده و هنوز هیچ چیز به شکل صد درصد قطعی نیست.

پوریا حسین خانزاده یکی از ستاره‌های نوظهور والیبال ایران بوده که در فصل گذشته لیگ برتر با لباس هراز آمل به میدان رفت و اتفاقاً موفق شد در پایان لیگ عنوان پدیده فصل را از آن خود کند.

همین عملکرد فوق العاده خانزاده باعث شد که او به تیم ملی والیبال نیز دعوت شود و جالب اینکه در دو هفته ابتدایی لیگ ملت‌ها اکثراً جزو بازیکنان شروع کننده تیم ملی بوده و بهروز عطایی اعتقاد ویژه‌ای به او دارد.

چند روز پیش رضا مومنی مقدم، سرمربی تیم ملی جوانان درباره اضافه شدن این بازیکن به اردوی تیمش برای مسابقات قهرمانی جهان گفت: از روز اول تعامل خوبی با عطایی داشتیم چون تیم ملی ویترین هر رشته است و باید کمک کنیم تیم ملی والیبال ایران نتیجه بگیرد. سرمربی تیم ملی هم از روز اول قول داد که در مسابقات پوریا را به تیم جوانان اضافه کند. در صحبتی که امروز با آقای عطایی داشتیم، قرار شد بعد از بازی دوم تیم ملی در هفته سوم که با بلغارستان است، پوریا راهی بحرین شود. او در مرحله اول برای تیم ایران بازی نمی‌کند اما در مرحله دوم کنار تیم است.

با توجه به هماهنگی‌ها خانزاده باید بعد از بازی با بلغارستان در لیگ ملت‌ها به اردوی تیم ملی جوانان ملحق شود اما بعد از مشکلاتی که بابت صدور ویزای بازیکنان ایران به وجد آمده، شاید این تصمیم دچار تغییر شود؛ آن هم در وضعیتی که میثم صالحی و جواد معنوی‌نژاد نیز با تیم به آمریکا نمی‌روند. البته گفته می‌شود قرار است احسان دانش دوست به اردوی تیم ملی ملحق شود. در نهایت باید منتظر ماند و دید که  چه تصمیمی درباره خانزاده اتخاذ خواهد شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها