کد خبر: 682485
تاریخ انتشار :

لحظه به لحظه با معرفی لوئیس انریکه در پاری سن ژرمن

با اعلام باشگاه پاری سن ژرمن لوئیس انریکه تا سال 2025 به عنوان سرمربی این تیم استخدام شد.

لحظه به لحظه با معرفی لوئیس انریکه در پاری سن ژرمن
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، بالاخره انتظار به سر رسید و پاری سن ژرمن رسما از استخدام لوئیس انریکه اسپانیایی به عنوان سرمربی جدید این تیم پرده برداشت. انریکه قراردادی دو ساله با باشگاه پاریسی امضا کرد و تا تابستان 2025 سکان هدایت پی‌اس‌جی را بر عهده خواهد داشت. 

مدیران باشگاه پاری‌سن ژرمن پس از به بن‌بست خوردن مذاکرات خود با یولیان ناگلزمان، سرمربی پیشین بایرن مونیخ، دست از کار نکشیدند و بلافاصله با گزینه‌های دیگر وارد مذاکره شدند. در حالی که رسانه‌های مختلف از تیاگو موتا سرمربی بولونیا، میکل آرتتا سرمربی آرسنال، مارسلو گایاردو، سرمربی پیشین ریورپلاته، و سرجیو کونسیسائو، سرمربی پورتو، به عنوان گزینه‌های اصلی PSG یاد کرده بودند، دو هفته پیش با لوئیس انریکه به توافق دست یافتند.

نشریه فرانسوی «اکیپ» در این باره گزارش داد که مدیران باشگاه پاری‌سن‌ژرمن، لوئیس انریکه را برای هدایت این تیم انتخاب کرده‌اند و سرمربی پیشین بارسلونا و تیم ملی فوتبال اسپانیا سرمربی بعدی پاریسی‌ها خواهد بود اما برای اعلام رسمی ابتدا نیاز بود تا پی اس جی با کریستوف گالتیه برای فسخ (با پرداخت 6 میلیون یورو) به توافق برسد و این مانع امروز برداشته شد. 

انریکه طی روزهای اخیر با سفر به پاریس مذاکرات خود را با سران پاری‌سن‌ژرمن پیش برد و ضمن بازدید از کمپ تمرینی جدید باشگاه در مورد خریدها و دستیاران خود نیز مشاوره‌هایی به باشگاه ارائه کرد.

در هر صورت باشگاه پاریسی برای امروز ساعت 15.30 یک کنفرانس خبری را اعلام کرد که در آن قرار است انریکه همراه با ناصر الخلیفی حاضر شوند و در واقع این نشست معارفه رسمی مربی اسپانیایی خواهد بود. این نشست اما با 45 دقیقه تاخیر برگزار خواهد شد.

با پوشش لحظه به لحظه این مراسم که از ساعت 16:15 شروع خواهد شد با ما همراه باشید.

 پوشش زنده خبری

14 تیر 1402 ساعت 19:03

الخلیفی درباره استخدام لوئیس انریکه: من قبلا هم گفتم که او یکی از بهترین‌ مربیان دنیا است که در هر تیمی بوده فو‌ق‌العاده کار کرده. تیم‌های او فوتبال تهاجمی بازی می‌کنند. ما جاه‌طلبی زیادی داریم و می‌دانم که از تماشای بازی‌های تیم لوئیس انریکه لذت خواهم برد. 

14 تیر 1402 ساعت 19:02

بعد از پایان صحبت‌های لوئیس انریکه، ناصر الخلیفی بار دیگر روی صحنه رفت تا به سوالات خبرنگاران پاسخ بدهد. 

14 تیر 1402 ساعت 19:00

لوئیس انریکه بالاخره می‌تواند رویای پی‌اس‌جی برای فتح چمپیونزلیگ را محقق کند؟ من از کار کردن در شرایط تحت فشار خوشم می‌آید. در اروپا حدود 10 تیم هم‌سطح هست که همه این رویا را دارند. گاهی اوقات لیگ قهرمانان غیرمنصفانه می‌شود چون جزئیات است که می‌تواند نتیجه بازی‌های بزرگ را رقم بزند و شما را در عین استحقاق از دور رقابت‌ها خارج کند. ما تمام سعی‌مان را خواهیم کرد. 

14 تیر 1402 ساعت 18:58

صحبت‌های انریکه درباره نیمار: من با او صحبت نکرده‌ام. تا اینجا با نونو مندس و موکیله‌له صحبت‌هایی داشته‌ام. باید ببینیم چه پیش می‌آید. فرصت‌هایی خواهد بود. تیم من با سبک مشخصی فوتبال بازی خواهد کرد و ما به دنبال بازیکنانی هستیم که هر هفته در کنارشان خوش بگذرد و با هم لذت ببریم. 

14 تیر 1402 ساعت 18:57

انریکه درباره همکاری با لوئیس کامپوس و همینطور جدا شدن مسی و سرخیو راموس: قرارداد این دو بازیکن قبل از اینکه من شروع به مذاکره با پی‌اس‌جی بکنم به پایان رسیده بود. ما سخت در تلاش هستیم. شما در سال‌های اخیر سرمایه‌گذاری گسترده پاری سن ژرمن را دیده‌اید. من فقط می‌توانم درباره مسائل مثبت صحبت کنم. 

14 تیر 1402 ساعت 18:55

نوبت به مهم‌ترین سوالی رسید که خبرنگاران منتظر شنیدن پاسخش بودند: آینده کیلیان امباپه؟ انریکه در این باره گفت: "چیزی هنوز قطعی نشده و همه چیز باز است. نمی‌توانم چیزی را فاش کنم چرا که تیم مذاکراتی باشگاه در حال کار است و فعالیت‌هایش را در خفا انجام خواهد داد. کیلیان امباپه با باشگاه قرارداد دارد و ما نمی‌دانیم فصل آینده چه اتفاقی می‌افتد. در بازار نقل و انتقالات اتفاقات زیادی می‌‌افتد که آن را غیر قابل پیش‌بینی می‌کند.

14 تیر 1402 ساعت 18:49

لوئیس انریکه بعد از معرفی رسمی‌اش پشت میکروفون قرار گرفت و شروع به صحبت کرد: از آقای رئیس به خاطر اعتمادشان تشکر می‌کنم. خوشحالم که به عنوان سرمربی پی‌اس‌جی اینجا هستم. قرار است زبان جدیدی یاد بگیرم و با یک شهر فوق‌العاده آشنا بشوم.

ما مدتی است که در حال تهیه چارچوب کارمان هستیم و با لوئیس کامپوس مقدمات را فراهم کرده‌ایم. هفته گذشته صحبت‌هایی داشتیم و این را قطعا می‌دانیم که تیمی جدی خواهیم داشت که می‌تواند در هر شرایطی با بهترین‌ها رقابت کند.

اینکه تیم ذهنیت تهاجمی خواهد داشت قطعی است و من از این کوتاه نخواهم آمد. یک مربی باید خودش را با توجه به شرایط بازیکنانی که در اختیار دارد سازگار کند ولی شکی نیست که بازیکنان از فلسفه فوتبال تهاجمی لذت خواهند برد.

14 تیر 1402 ساعت 18:46

بعد از صحبت‌های ناصر الخلیفی، لوئیس انریکه به همراه او روی صحنه قرار گرفت. آنها پیراهن باشگاه پاری سن ژرمن که پشت آن نام لوئیس انریکه و عدد 2025 درج شده بود را به نمایش گذاشته و با هم دست دادند. 

14 تیر 1402 ساعت 18:43

مراسم با صحبت‌های ناصر الخلیفی رئیس پاری سن ژرمن آغاز شد. الخلیفی صحبت‌های خود را اینطور شروع کرد: "به خاطر تاخیرم عذرخواهی می‌کنم که به علت تاخیر پرواز هواپیما بود. این لحظه‌ای تاریخی برای همه است. واقعیت این است که خوشحالیم که اینجا در شهر ورزشی جدید باشگاه در کنار شما هستیم. می‌خواهم از گالتیه تشکر کنم. او برای باشگاه هر چه در توان داشت انجام داد. گالتیه مرد بزرگی است.

معرفی انریکه توسط رئیس باشگاه به همراه تشکر از مسی: همینطور می‌خواهم از مسی تشکر کنم. از بهترین بازیکن دنیا. می‌خواهم به این وسیله سرمربی جدیدمان را معرفی کنم. او یکی از بهترین‌های دنیا است نه تنها به خاطر موفقیت‌ها و جام‌هایش بلکه بیشتر به خاطر فوتبالی که تیم‌هایش بازی می‌کنند. نمی‌خواهم زیاد صحبت کنم چون امروز روز لوئیس انریکه است. 

14 تیر 1402 ساعت 18:36

پاری سن ژرمن رسما با انتشار تصاویر لوئیس انریکه با پیراهن پاری سن ژرمن اعلام کرد که او با امضای قراردادی دو ساله تا سال 2025 سرمربی پی‌اس‌جی خواهد بود. 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها