کد خبر: 682756
تاریخ انتشار :

تحقیر قطر در کون کا کاف مقابل چشمان کی روش

کارلوس کی روش با شکست سنگین برابر پاناما با کونکاکاف خداحافظی کرد.

تحقیر قطر در کون کا کاف مقابل چشمان کی روش
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش"ورزش سه" قطر با شکست سنگین چهار گله برابر پاناما و بدون اینکه بتواند دروازه حریف را باز کند، در ورزشگاه ای تی اند تی دالاس تگزاش، از مرحله یک چهارم نهایی حذف شد. تیم کارلوس کی روش که در بازی مرحله گروهی توانسته بود با یک برد یک،صفر برابر مکزیک اتفاقی جالب را رقم بزند در  یک چهارم  حرفی برای گفتن نداشت.  

نیمه اول با برتری کامل پاناما همراه بود و توانست برتری خود را در دقیقه 19 توسط ادگار پارسناس تبدیل به گل کند. قطر در ادامه سعی کرد با پرس از عمق و کناره ها مانع از هجوم حریف شده و بتواند گل مساوی را بزند اما تلاش ها بی نتیجه ماند تا نیمه اول با همین گل به پایان برسد. 

قطر نیمه دوم را فشار تهاجمی بیشتری آغاز کرد و المعز علی می‌توانست همان ابتدای نیمه دوم کار را مساوی کند. با این حال ضدحملات سریع پاناما خطرناک بود و اسماعیل دیاز در دقیقه 56 گل دوم را زد. پاناما بعد از گل فشار بیشتری به خط دفاع قطر آورد و اسماعیل دیاز دوبار دیگر گلزنی و در این بازی هت تریک کرد تا کی روش و شاگردانش با یک شکست سنگین از رقابت‌ها حذف شوند. 

این سومین شکست قطر با هدایت کارلوس کی روش در شش مسابقه ای بود که این مربی روی نیمکت عنابی می‌نشیند. کی روش دو برد برابرمکزیک(1-0) و جامائیکا(2-1) ،یک مساوی برابر هندوراس(1-1) و سه باخت برابر هائیتی(2-1)، نیوزلند(1-0) و پاناما (4-0) کسب کرده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها