کد خبر: 682773
تاریخ انتشار :

خبیری تاکید کرد: پرسپولیس 90 درصد پول داد

خیبری، عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص سقف و اصول بستن قراردادها صحبت کرد.

خبیری تاکید کرد: پرسپولیس 90 درصد پول داد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش " ورزش سه"، یکی از موضوعات مهم این روزهای فوتبال ایران بحث سقف قراردادهاست. حسین خبیری با شرکت در برنامه صبحانه ایرانی در مورد قرارداد حسین کنعانی و اینکه آیا قرارداد او بیشتر از بیرانوند است یا خیر گفت: سازمان لیگ مبالغ قراردادها را مشخص می‌کند. ما در هیئت مدیره سقف قرارداد مشخص کردیم، درجه‌بندی هم انجام دادیم و براساس سقف قرارداد و آپشن‌هایی که مشخص است قرارداد می‌بندیم. مطمئن باشید آقای درویش و باشگاه از اصول خود تخطی نکرده‌اند. یعنی اگر قرار باشد این سقف رعایت بشود واقعا با این سقف بسته می‌شود.

سقف قرارداد به غیر از آپشن ۱۵میلیارد و حدود ۲۰ درصد آپشن است. خیبری در این مورد توضیح داد: مبلغ آپشن مقدار قابل توجهی نیست. ما واقعا با حساب و کتاب جلو رفتیم. ما نزدیک ۹۰ درصد از پول بازیکنان را از اصل قرارداد پرداخت کردیم و فکر می‌کنم مانده قراردادشان را در یکی دو روز آینده پرداخت خواهیم کرد. اگر قراردادهای ما شفاف نبود یا خارج از عرف بود، حتما الان در پرداخت آن مانده بودیم.

حسین خیبری از اهمیت ورود بخش خصوصی و حفظ جریان فوتبال اینطور گفت: ما نه کارخانه فولاد داریم نه کارخانه خودروسازی داریم و نه می‌توانیم حواله‌ای به بازیکنان بدهیم. بودجه زیادی هم از دولت نمی‌گیریم. اشکالی ندارد اگر سازمان یا کارخانه‌ای پشت یک تیم می‌ایستد، بالاخره فوتبال باید جریان داشته باشد و چرخش بچرخد‌. حضور بخش خصوصی مهم است و باید به این سمت برویم، اشکالی هم ندارد.

عضو هیئت مدیره پرسپولیس افزود: ما دو باشگاه باید بیشترین پاسخگویی را به مردم،هواداران و مسئولین بدهیم و ریالی هم از بودجه دولتی استفاده نمی‌کنیم. اگر بگوییم فلان کارخانه متولی باشگاه پرسپولیس است و سالی nمیلیارد بودجه برای ما می‌گذارد، این گونه نیست. تلاش خود باشگاه در بحث درآمدزایی بودجه ما را تأمین می‌کند. الان که به بخش خصوصی واگذار می‌شود، ۱۰ درصدی از پول خرید سهام در حساب است که باید با همان امور باشگاه را مدیریت کرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها