کد خبر: 682903
تاریخ انتشار :

غم‌انگیز از بارسلون: دیوارهای نوکمپ هم رفت (عکس)

در حالیکه تنها شش هفته از برگزاری آخرین بازی در نوکمپ می‌گذرد روند تخریب به دیوارها رسیده و این استادیوم تاریخی حالا دیگر قابل تشخیص نیست.

غم‌انگیز از بارسلون: دیوارهای نوکمپ هم رفت (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، از زمانی که روند تخریب استادیوم اسطوره‌ای بارسلونا آغاز شد می‌شد حدس زد که روزی دیگر هیچ اثری از آنچه هواداران بلوگرانا از آن به عنوان معبد فوتبال یاد می‌کردند باقی نخواهد ماند.

درحالیکه از زمان برگزاری آخرین مسابقه در نوکمپ تنها شش هفته گذشته عملیات تخریب با سرعت تمام ادامه دارد و امروز روند تخریب به دیوارهای محیطی ورزشگاه کشیده شد. جدیدترین تصاویر نشان می‌دهد که دیوارهای بیرونی ورزشگاه که نمای خارجی را می‌ساختند و همه فوتبال‌دوستان دنیا نوکمپ را با آنها می‌شناختند کاملا تخریب شده است.

پروژه نوسازی نوکمپ به گفته رسانه‌های اسپانیایی در نهایت چیزی نزدیک به 1.5 میلیارد یورو برای بارسا هزینه خواهد داشت. این باشگاه امیدوار است عملیات ساختمانی را تا پیش از شروع فصل 26-2025 به پایان برساند.

در پایان عملیات بازسازی نوکمپ ظرفیت ورزشگاه از 99هزار نفر به 105هزار نفر افزایش خواهد یافت. به این ترتیب نوکمپ همچنان بزرگترین ورزشگاه اروپا خواهد ماند و حتی فاصله‌اش با ومبلی 90هزار نفره را افزایش خواهد داد. نوکمپ جدید قرار است با جدیدترین فناوری‌ها و امکانات رفاهی ساخته شود. از جمله این امکانات رفاهی برای تماشاچیان می‌توان به سقفی ویژه برای ورزشگاه اشاره کرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها