کد خبر: 683023
تاریخ انتشار :

پور علی گنجی و تمرین برای بلندترین پرواز(عکس)

مدافع باتجربه و ملی پوش پرسپولیس بعد از گذراندن فصلی درخشان به سومین حضور متوالی در جام ملتها فکر می کند.

پور  علی گنجی و تمرین برای بلندترین پرواز(عکس)
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش"ورزش سه" مرتضی پورعلی گنجی در بازگشت به فوتبال ایران فصلی موفق و رویایی را با کسب سه عنوان قهرمانی با پرسپولیس پشت سر گذاشت آن هم در حالی که این تیم توانست عنوان بهترین خط دفاعی لیگ برتر را با دریافت تنها 13 گل به دست بیاورد. 

ارزش کار پورعلی و دیگر همتیمی هایش در خط دفاعی پرسپولیس زمانی بیشتر مشخص می شود که بدانیم بخش عمده نفرات دفاعی پرسپولیس نسبت به چندفصل گذشته کاملا تغییر  کرده بود. با اینحال مرتضی که در 31 سالگی و بعد از چندسال حضور در فوتبال خارج از ایران و انجام 51 بازی با لباس ملی کاملا پخته و باتجربه به نظر می رسید توانست به عنوان لیدر و مدیر بخش دفاعی توازن و استحکام را در این خط برقرار کند. 

او حالا امسال هم در پرسپولیس است در حالی که علی بیرانوند حفظ و  حسین کنعانی زادگان هم به این خط اضافه شده و این می تواند به معنای استحکام بیشتر خط دفاعی تیم در فصل جدید باشد. آنچه شاید انگیزه پورعلی گنجی و اغلب ستاره های فوتبال ایران را در این فصل افزایش بدهد حضور همراه تیم ملی در رقابت های جام ملتهای آسیا 2023 در قطر است.

اگر پورعلی گنجی بتواند نظر امیرقلعه نویی را جلب کند این سومین جام ملتهای متوالی خواهد بود که او همراه تیم ملی حضور دارد. افتخاری که به معنای دوازده سال حضور مستمر در سطح اول فوتبال ایران است. او در دو جام ملتهای قبلی نتوانست همراه تیم ملی به فینال رقابت ها برسد.

او اولین بار جام ملتها را در 23 سالگی و در رقابت هایی که به میزبانی استرالیا برگزار می شد تجربه کرد. گل او در مرحله یک چهارم نهایی همین دوره از رقابت که در دقیقه 103 بازی وارد دروازه قطر شد یکی از خاطره انگیز اتفاقات فوتبالی او و یکی از جذاب ترین گلهای تیم ملی در تاریخ جام ملتها به حساب می آید.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها