کد خبر: 683482
تاریخ انتشار :

شایعات: رفتی که من در نیمه تاریک این سیاره باشم!

امروز تو بازار نقل و انتقالات چه خبره؟ کدوم باشگاه دنبال کدوم بازی کنه؟

شایعات: رفتی که من در نیمه تاریک این سیاره باشم!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، برای خیلی از فوتبال‌دوست‌ها این مقطع از فصل جذاب‌ترین روزهای سال است؛ روزهایی که باشگاه‌ها نه در داخل زمین که در بازار نقل و انتقالات با هم رقابت می‌کنند و در خیلی از موارد، سرنوشت فصل هم در همین روزها رقم می‌خورد؛ وقتی که باشگاه‌ها می‌توانند یک ستاره را از چنگ رقبا خارج کنند و همان بازیکن به برگ برنده آن‌ها در طول فصل تبدیل می‌شود. برای اینکه از آخرین شایعات بازار پر تب و تاب تابستانی فوتبال اروپا مطلع بشوید، ورزش سه را دنبال کنید:

 پوشش زنده خبری

26 تیر 1402 ساعت 13:24

ایلکای گوندوگان هم بالاخره رفت بارسلون و مراسم معارفه‌ش امروز برگزار می‌شه. چهارتا از اون بازی‌هاش تو سیتی رو واسه بارسا بکنه، خیلی زود می شه عزیز دل طرفدارای بارسا.

26 تیر 1402 ساعت 12:21

بارسا شبیه این آدمایی که هر روز تو اینستاگرام و فیس بوک دنبال دوستای دوران مدرسه‌شون هستن و می‌خوان دوباره باهاشون معاشرت کنن؛ می‌گردن بازیکنایی که صد سال پیش دو بار واسشون بازی کردن رو پیدا می‌کنن و می‌خرن دوباره. آخرین مورد اوریل رومئو که بعد از 12 سال، قراره دوباره بارسایی بشه. توافقا با خیرونا شده و امروز و فرداست که کار تموم بشه.

26 تیر 1402 ساعت 11:47

این هکتور بیرین اون اوایل تو آرسنال خیلی خوب بود اما از وقتی زد تو گیاه‌خواری و این چیزا دیگه اون بازیکن قبلی نشد. الانم با انتقال آزاد داره برمی‌گرده بتیس.

26 تیر 1402 ساعت 11:28

تا 4 ماه پیش اگه کسی می‌گفت لئون گورتسکا از بایرن می‌ره، بایرنی‌ها شاکی می‌شدن اما تا کونراد لایمر رو خریدن، آقای توماس توخل احساس کرد دیگه نیاز چندان به گورتسکا نداره و اگه پیشنهاد خوبی بیاد می‌تونه بفروشتش. دنیا همینقدر نامرده دوستان!

26 تیر 1402 ساعت 11:05

باشگاه‌های عربستانی یه جوری ترمز بریدن که دیگه به خودی هم می‌زنن. بعد از اینکه به همه ستاره‌های اروپا پیشنهاد دادن، الان افتادن دنبال خرید آلن سنت ماکسیمین نیوکسل! بابا این باشگاه هم مال خودتوته، حداقل به این رحم کنین.

26 تیر 1402 ساعت 10:54

بالاخره منچستریونایتد توانست اینتر را راضی کنه و آندره اونانا رو با 50 میلیون می‌خره. خدایی انتقال خوبیه و الان دیگه مونده بیرون کردن هری مگوایر تا اریک تن هاخ دیگه هیچ بهونه واسه بد گل خوردن تیمش نداشته باشه.

26 تیر 1402 ساعت 10:53

سلام به همگی؛ آقا دمتون گرم که دلتون تنگ شده بود و نگران شده بودین و سراغ گرفتین. چند تا کامنت هم جواب بدیم و بریم دنبال شایعات.

تیم فقط قرمز: اومدم سر کوچتون دم خونتون خونه نبودی راستشو بگو با کی کجا رفته بود؟

به خدا رفته بودم سقا خونه دعا کنم

گودی59: سلام داداش کجا بودی از خماری مردیم اگه 2 روز دیگه نمیامدی باید میبستنم به تخت

دلایل اعتیاد داره زیاد می‌شه؛ رفیق ناباب، زغال خوب و شایعات!

hamed real : میشه این تیترهای سم رو تمومش کنید؟؟؟؟

خیر، نمی‌شه!

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها