کد خبر: 683670
تاریخ انتشار :

تاج: جلوی مارگزیدگی مربیان روی نیمکت را بگیرید!

رییس فدراسیون فوتبال از مدیران رسانه درخواست ویژه‌ای برای کنترل نیمکت‌ها داشت.

تاج: جلوی مارگزیدگی مربیان روی نیمکت را بگیرید!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، صبح امروز جلسه هم‌اندیشی مدیران فدراسیون فوتبال با مدیران روابط عمومی و رسانه باشگاه‌های لیگ برتری با حضور مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال، در هتل آکادمی برگزار شد.

پس از این نشست، مهدی تاج با خبرنگاران به گفتگو پرداخت که در ادامه آن را به صورت خلاصه پرسش و مشروح پاسخ می‌خوانید؛

گزارشگر هدف از برگزاری جلسه امروز؟

بولت سرشاخهیک سلسله کار منظمی سازمان لیگ و فدراسیون برای لیگ بعدی انجام می دهد. یکی از آنها جلسه دیروز با داوران بود که خیلی صریح گفتیم دیگر مصاحبه نکنید و کمیته داوران کار شما را ارزیابی می کند. از ابتدا هفتاد هشتاد نفر از داوران هم کم شدند. هرکسی هم نمره خوبی بگیرد، از لیگ یک می آید لیگ برتر و برعکس. جلسه بعدی که گذاشتیم، جلسه امروز صبح زود برای هفت هشت ورزشگاه میزبان لیگ برتر بود. یکی از جلسات هم جلسه امروز بود که با مدیران رسانه و روابط عمومی باشگاه ها برگزار کردیم. مخلص کلام من در این جلسه، کنترل بود. هم رسانه ها که قبل و بعد از بازی سوال نامربوط نپرسند. هم نیمکت ها را. قرار نیست تا یک کرنری نگیرند، انگار مار سرمربی را گزیده است. درست نیست این کار. راحت می توانند اعتراض شان را اعلام کنند بعدا تا رسیدگی شود. همان طور که دیدید بعضی از داوران هم حذف شدند. من انتظارم از این جلسه این است که مدیران رسانه و روابط عمومی کارهای خودشان را بکنند.

گزارشگربیانیه نویسی؟

بولت سرشاخهیک سری احضاریه برای همین بیانیه ها در مورد سقف قراردادها دادیم. شیطنتی هم نداشت و کمیته اخلاق هم بخشید. ولی دیدی خودشان گفتند ما نیتی نداشتیم و اصلا بد است که اعتراض کنیم به قانون. یک قانونی آمده حالا خودشان عمل نکنند، بعد بگویند فلان باشگاه عمل نکرده است. تو کار خودت را بکن. نهاد ها و دستگاه هایی هستند که حواسشان جمع دیگران است.

گزارشگرضرر بیشتر برای تیم کم هوادارتر؟

بولت سرشاخهاین یک موضوع ثابت نشده است. در داوری هم دیدیم تیم های پرطرفدار بیشتر رنج دیدند. این اثبات شده نیست که تیم پرهوادار برخوردی نمی بیند. اما اگر هم این چنین باشد، ما باید کاری کنیم که اصلاح شود. با کمیته اخلاق، انضباطی و استیناف جلسه داشتیم که اگر تخلفی می شود سریعا برخورد شود. ممکن است جریمه کنند اما آن قدر دیر می شود که اثرش از دست می رود. اگر همان روز این موضوع رسیدگی شود، اثر وضعی خوبی خواهد گذاشت.

گزارشگربازی دوستانه شهریورماه تیم ملی؟

بولت سرشاخهآقای نبی هنوز پیگیر هستند. در حال مذاکره هستند دوستان.

گزارشگروی ای آر؟

بولت سرشاخهعزیزان در حال انجام کارها هستند. امیدواریم که ان شاءالله اتفاق خوبی بیفتد. به هر حال وی ای آر یکی از مسائلی است که مشکلات را برطرف می کند. با توجه به شرایط جدیدی که می خواهیم رقم بزنیم، اگر وی ای آر باشد خیلی کمک می کند. حالا یک سری مشکلات هست که دیروز هم گفتم ولی دوستان در سوییس هستند و امیدواریم فیفا هم همکاری کند. قدم های خوبی برداشته شده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها