کد خبر: 683768
تاریخ انتشار :

جانشین کریم بنزما از تور جا ماند!

رئال مادرید برای تور تابستانی خود راهی آمریکا شده و در لوس آنجلس مستقر شد اما در این تور نام آلوارو رودریگز دیده نمی شود.

جانشین کریم بنزما از تور جا ماند!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، آلوارو رودریگز، پدیده 18 ساله اروگوئه ای رئال مادرید، فصل قبل توانست در چند بازی برای تیم اول به میدان برود و خوش بدرخشد. او گل تساوی رئال در دربی مادرید برابر اتلتیکو را با یک ضربه سر تماشایی به ثمر رساند تا امیدواری ها به خود را بالا ببرد. تا انتهای فصل او چند بار دیگر نیز در فهرست تیم اول قرار گرفت اما فرصت چندانی به او نرسید. 

از آلوارو پس از جدایی کریم بنزما به عنوان جانشین بالقوه او نام برده می شد و او در کنار خوسلو تنها مهاجمان شماره 9 رئال هستند ولی دیروز پس از اعلام فهرست بازیکنان تور آمریکا، نام آلوارو دیده نمی شد که باعث حیرت بود.

امروز مارکا نوشت که غیبت آلوارو پس از هماهنگی بین کارلو آنچلوتی و رائول بوده و این بازیکن قرار است در اردوی کاستیا و زیر نظر رائول خود را آماده کند. در واقع رائول شخصا از کارلتو خواسته بود تا آلوارو در مادرید بماند و او نیز موافقت کرد.

 مربی ایتالیایی که 32 بازیکن از جمله چند بازیکن تیم دوم رئال را با خود به آمریکا برده، اعتقاد دارد که تیمش کامل است و حضور آلوارو در این اردو ضرورتی نداشته، در حالی که بسیاری معتقدند رئال با تنها خوسلو در خط حمله کمبود بزرگی دارد. 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها