کد خبر: 683788
تاریخ انتشار :

عارف غلامی و استقلال، این گره باید باز شود

مذاکرات استقلال و عارف غلامی فعلا به نتیجه نرسیده، اما به نظر می رسد به زودی توافق برای تمدید قرارداد حاصل شود.

عارف غلامی و استقلال، این گره باید باز شود
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، عارف غلامی یکی از چهره های خبرساز استقلال در فصل نقل و انتقالات بوده است؛ مدافع باتجربه آبی پوشان در لیست ابتدایی جواد نکونام برای فصل جدید نبود اما بعد از کش و قوس های فراوان بار دیگر نظر سرمربی آبی پوشان درباره غلامی تغییر کرد و خواهان تمدید قرارداد او با باشگاه استقلال شد.

از این رو طی روزهای گذشته مذاکرات متعددی میان مسئولان استقلال و غلامی صورت گرفته اما این مذاکرات فعلا به نتیجه نرسیده است. با وجود اینکه نسبت به سال گذشته عارف غلامی حاضر شده مبلغی از قراردادش را کاهش بدهد اما هنوز توافق میان دو طرف انجام نشده است.

استقلال در پست دفاع وسط قرارداد محمدحسین مرادمند را تمدید کرده و ایمان سلیمی و آرمین سهرابیان را به خدمت گرفته و یک مدافع وسط دیگر احتیاج دارد. با توجه به اینکه گزینه های نکونام برای دفاع وسط به تیم های دیگر رفته اند، حالا عارف غلامی بهترین گزینه برای بازگشت به استقلال است.

از این رو مذاکرات با غلامی ادامه دارد و به نظر می رسد ادامه همکاری بهترین اتفاق برای دو طرف خواهد بود. با شرایط موجود احتمالا طی روزهای آینده شاهد توافق میان استقلال و غلامی برای تمدید قرارداد باشیم و این بازیکن به زودی در تمرینات استقلال حضور پیدا کند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها