کد خبر: 683793
تاریخ انتشار :

پالس مثبت به امباپه: فعلا که هستی، پس بازی کن!

نام کی لیان امباپه در فهرست اعلام شده از طرف لوئیس انریکه برای اولین بازی دوستانه تابستانی پی اس جی دیده می‌شود. نی مار در این فهرست حضور ندارد.

پالس مثبت به امباپه: فعلا که هستی، پس بازی کن!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن با هدایت سرمربی جدیدش لوئیس انریکه فردا جمعه اولین بازی دوستانه و تدارکاتی خود در اردوی پیش‌فصل تابستانی را مقابل لوهاور برگزار می‌کند.

درحالی‌که کیلیان امباپه تا روز 31 جولای (11 روز دیگر) فرصت دارد تا تصمیم نهایی‌اش را به پی‌اس‌جی اطلاع بدهد و مشخص کند که آیا تا سال 2025 با این تیم تمدید خواهد کرد یا نه، امروز نام او در فهرست بازیکنان لوئیس انریکه برای دیدار دوستانه فردا دیده می‌شود.

در تمرین امروز پاری سن ژرمن هم تصاویری از چهره خندان کیلیان امباپه که در تمرین حضور داشت مخابره شد. جالب اینجاست که دیگر ستاره بزرگ پی‌اس‌جی، نیمار، هم در تمرین امروز حضور داشت، اما نام او در فهرست بازیکنان برای دیدار دوستانه فردا دیده نمی‌شود.

با اینکه در تصاویر رسانه‌های فرانسوی از تمرین امروز پی‌اس‌جی کیلیان امباپه و نیمار مورد توجه قرار داشتند، اما باشگاه پاری سن ژرمن در تصاویری که از طریق حساب‌های خود در شبکه‌های اجتماعی از این تمرین منتشر کرد، امباپه و نیمار را به نمایش نگذاشت. نکته جالب دیگر از تمرین امروز حضور برادر کوچک‌تر امباپه، اتان، در تمرین امروز پی‌اس‌جی بود.

امباپه در اوایل ماه جاری میلادی از رئیس باشگاه، ناصر الخلیفی، یک اولتیماتوم دریافت کرد. الخلیفی به صراحت گفت او دو هفته زمان دارد و باید مشخص کند که آیا قراردادش را تا سال 2025 تمدید می‌کند یا نه، چرا که در صورت تمدید نکردن امباپه همین امسال تابستان باید فروخته شود. پی‌اس‌جی نمی‌خواهد ستاره باارزش خود را سال آینده به رایگان از دست بدهد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها