کد خبر: 684908
تاریخ انتشار :

برای سرمربی طارمی پلیس خبر کردند! (عکس)

سرخیو کونسیسائو بعد از اخراج در دقایق پایانی بازی پورتو و بنفیکا قصد نداشت زمین را ترک کند و همین کار باعث ایجاد یک جنجال بزرگ شد.

برای سرمربی طارمی پلیس خبر کردند! (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، تیم بنفیکا با برتری 2-0 مقابل پورتو به مقام قهرمانی سوپرجام پرتغال دست یافت. شاگردان سرخیو کونسیسائو که در یک ساعت نخست بازی موفق به باز کردن دروازه حریف نشده بودند با گل های آنخل دی ماریا (61) و پیتر موسی (68) دو گل از حریف عقب افتادند. آنها در دقایق باقی مانده برای جبران دست به آب و آتش زدند اما به جای دو گل، دو حاصل تلاش آنها بود!

دقایقی بعد از اخراج په په (90) سرخیو کونسیسائو به دلیل اعتراض شدید به لوئیس گودینیو با کارت قرمز او مواجه شد. سرمربی پورتو که از شروع بازی اعتراضات زیادی به داور انجام داده بود در وقت های تلف شده نیمه دوم بعد از اعلام یک خطای مشکوک از کوره در رفته و با مشت های گره کرده و الفاظی تند داور گودینیو را خطاب قرار داد.

داور به خاطر این اعتراضات شدید بی درنگ به سرمربی پورتو کارت قرمز نشان داد اما کونسیسائو در میان تعجب همه برگشت و روی نیمکت نشست! گودینیو که متوجه این حرکت سرمربی پورتو شده بود از داور چهارم خواست تا او را به بیرون هدایت کند اما این کار با موفقیت همراه نبود.

کونسیسائو که همچنان با عصبانیت در کنار نیمکت غر می زد به داور چهارم اعلام کرد که اخراجش را قبول ندارد و نمی خواهد زمین را ترک کند. داور که از بیرون نظاره گر این صحنه ها بود این بار از کاپیتان پورتو درخواست کمک کرد اما این ترفند هم جواب نداد تا پلیس دست به کار شود.

در حالی که نیروهای پلیس از جایگاه مخصوص خود خارج شده و به سمت نیمکت پورتو در حرکت بودند، اعضای دو تیم تلاش می کردند تا کونسیسائو را برای ترک زمین قانع کنند اما مرغ سرمربی پورتو یک پا داشت و او به هیچ عنوان حاضر به این کار نبود.

حرکت عجیب سرمربی پورتو چند دقیقه از زمان بازی را تلف کرد و باعث شد تا داور هم به سمت او رفته و به نوعی برای ترک زمین دست به خواهش بزند. در حالی که پلیس هم خود را به محل رسانده بود، کونسیسائو در میان تشویق هواداران پورتو با کوبیدن چند مشت به سینه نیمکت تیمش را به مقصد رختکن ترک کرد تا قائله بالاخره ختم به خیر شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها