کد خبر: 685205
تاریخ انتشار :

وضعیت مبهم هافبک مورد نظر نکونام

باشگاه استقلال هنوز نتوانسته است که برای تمدید قرارداد، با سعید مهری به توافق برسد.

وضعیت مبهم هافبک مورد نظر نکونام
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، تعداد بازیکنان بلاتکلیف در استقلال کم نیست و برای فصل بعد وضعیت نامشخصی دارند. از نفرات جذب شده زیر 23 سال گرفته تا بازیکنانی مانند حامدی فر. اما در این میان وضعیت سعید مهری با دیگران کمی متفاوت است و علی رغم اعلام نیاز نکونام، او هنوز در دسترس کادرفنی قرار ندارد.

داستان از این قرار است که پس از پایان فصل گذشته، این بازیکن قراردادش را با استقلال فسخ کرد. آبی‌ها اعتقاد دارند که این فسخ غیرقانونی بوده و مهری حق جدایی از این تیم را ندارد. در عین حال، مدیران استقلال به دنبال عقد قرارداد جدیدی با این بازیکن هستند ولی رقم مورد نظر طرفین با یکدیگر فاصله دارد.

یکی از اختلافات جدی مهری و مدیران استقلال، بر سر مبالغ مربوط به آپشن‌های قرارداد است. مسئله ای که سبب شده تا این بازیکن در تمرینات تیم شرکت نکرده و قرارداد او نیز به ثبت نرسد و به همین دلیل است که دست نکونام برای چینش ترکیب خط میانی تیم در دیدار برابر صنعت نفت خالی بود چرا که روزبه چشمی نیز به دلیل محرومیت غایب بود.

با وجود اینکه مهری قراردادی با استقلال ندارد، اما این بازیکن در چندین جلسه تمرینی آبی پوشان شرکت کرد که علت آن نیز، درخواست نکونام بود ولی به درازا کشیده شدن مذاکرات، باعث شده تا این بازیکن یک بار دیگر از حضور در تمرینات خودداری کند.

باید دید بالاخره صحبت های مهری و مدیران باشگاه چه نتیجه ای را در پی خواهد داشت. سرمربی استقلال خواستار حفظ این بازیکن است ولی بر سر مبلغ قرارداد، اختلافات جدی بین طرفین وجود دارد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها