کد خبر: 685225
تاریخ انتشار :

موافقت نی مار با الهلال: بمب 8 هزار میلیاردی عربستان!

روزنامه فرانسوی اکیپ در گزارشی فوری اعلام کرد نی مار با الهلال به توافق رسید و با دستمزدی 80 میلیون یورویی راهی عربستان می‌شود.

موافقت نی مار با الهلال: بمب 8 هزار میلیاردی عربستان!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه امروز صبح اخباری منتشر شد که نشان می‌دهد الهلال عربستان پیشنهادی جدید برای به خدمت گرفتن نیمار به این بازیکن و باشگاهش پی‌اس‌جی ارائه کرده است دقایقی قبل روزنامه اکیپ از موافقت قطعی نیمار با الهلال خبر داد.

در این گزارش اکیپ آمده که ستاره 31ساله برزیلی با باشگاه الهلال به توافق کامل رسیده و حالا تنها مرحله باقی‌مانده برای سفر او به عربستان توافق الهلال و پی‌اس‌جی است. اکیپ می‌گوید پاری سن ژرمن هم با جدایی نیمار مخالفتی ندارد و در صورت رضایت از پیشنهاد مالی عربستانی‌ها او را واگذار خواهد کرد.

نیمار به زودی قراردادی دو ساله با الهلال امضا می‌کند که ارزش آن 160 میلیون یورو است. یعنی ستاره برزیلی در هر فصل از باشگاه عربستانی 80 میلیون یورو دستمزد خواهد گرفت.

ستاره نامدار برزیلی در سال 2017 بارسلونا را ترک کرد و با قراردادی بزرگ به ارزش بیش از دویست میلیون یورو راهی پاری سن ژرمن شد تا رکورد وقت نقل و انتقالات دنیا را بشکند. گفته می‌شود نیمار با هدف بیرون آمدن از زیر سایه لیونل مسی تصمیم به ترک بارسا و انتقال به پاریس گرفت.

اما حالا سال‌های حضور در فرانسه برای نیمار به پایان رسیده و او قدم در راهی می‌گذارد که پیش از او ستاره‌های بزرگ دیگری مثل کریستیانو رونالدو، کریم بنزما، سادیو مانه، ریاض محرز و دیگران در آن قدم برداشتند.

با اینکه به نظر می‌رسد لوئیس انریکه، سرمربی جدید پی‌اس‌جی، تمایلی به از دست دادن نیمار ندارد اما مدیران پی‌اس‌جی ترجیح می‌دهند با فروش ستاره‌های بزرگ و گران‌قیمتی مثل نیمار پروژه جدیدشان برای جوان‌گرایی و ساخت تیمی متفاوت را پیش ببرند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها