کد خبر: 685425
تاریخ انتشار :

منتظر محمد فارسی یاد گرفت: سلام نارنجی ها!

هافبک عراقی تازه وارد مس رفسنجان در اولین صحبت‌های خود به مردم رفسنجان با زبان فارسی سلام داد.

منتظر محمد فارسی یاد گرفت: سلام  نارنجی ها!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، منتظر محمد یکی از چهره های خبرساز فوتبال ایران در روزهای گذشته بود؛ هافبک 22 ساله عراقی بعد از آنکه نتوانست قراردادش را با استقلال به ثبت برساند، از چند تیم ایرانی پیشنهادهایی دریافت کرد تا اینکه در نهایت مدیران مس رفسنجان توانستند رضایت علی خطیر را جلب کنند و این بازیکن توانمند را با قراردادی قرضی و یکساله به خدمت بگیرند.

منتظر محمد روز گذشته به رفسنجان سفر کرد و ضمن معرفی خود به ساکت الهامی سرمربی مس تمریناتش را با نارنجی پوشان فوتبال ایران شروع کرد.

باشگاه مس رفسنجان حالا ویدئویی را از اولین حضور منتظر محمد در تمرین این تیم منتشر کرده که در آن بازیکن عراقی با زبان فارسی به مردم رفسنجان سلام می دهد.

کاپیتان تیم امید عراق با زبان فارسی در شروع ویدئو می گوید: «سلام نارنجی ها، سلام رفسنجان...»

منتظر محمد سپس به زبان عربی ثانیه‌هایی درباره حضورش در مس رفسنجان صحبت کرد. او گفت: «اولین جلسه تمرینی را با مس رفسنجان انجام دادم. از استقبال کادرفنی و بازیکنان که مثل برادرانم بودند، خیلی خوشحال هستم.»

بخش بعدی صحبت‌های منتظر محمد درباره علی عدنان کاپیتان تیم ملی عراق است که او نیز در مس حضور دارد. منتظر گفته است: «بسیار خرسند هستم از حضور فردی که مثل برادر بزرگ برای من است، کاپیتان علی عدنان ستاره بزرگ.»

منتظر محمد در پایان افزود: «انشاالله که تیم موفق باشد و انشاالله در کسب نتایج مثبت با تیم به همراه همبازیانم سهیم باشم».

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها