کد خبر: 685523
تاریخ انتشار :

فولاد و جوانترین‌های تاریخ لیگ (عکس)

سرمربی فولاد این قول را به هواداران تیمش داده که در ۲-۳ بازی آتی از بازیکنان ۱۶-۱۷ ساله آکادمی در زمین بهره ببرد.

فولاد و جوانترین‌های تاریخ لیگ (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش ورزش سه، علیرضا منصوریان در کنفرانس مطبوعاتی روز گذشته در پاسخ به تنها سوال پرسیده شده از سوی خبرنگاران اهوازی در کنفرانس خبری پیش از دیدار تیمش پاسخ جامعی داد.

او در مورد اینکه آیا همانند تیم‌های قبلی خود به جوان‌گرایی روی می‌آورد یا خیر پاسخ داد: من در بازی‌های دوستانه این موضوع را اثبات کردم. ما تعداد خروجی‌مان خیلی زیاد بود و کسانی را که خواستیم حفظ بکنیم بالای سی سال بودند، ولی در حال حاضر ۱۷ نفر در تیم من به عنوان جوان و نوجوان و بازیکن زیر ۲۳ سال تمرین می‌کنند. این نوید را می‌دهم که توسط دو بازیکن ما رکورد کوچک‌ترین بازیکن لیگ شکسته می‌شود. در این ۱۷ نفر، من فکر می‌کنم ۱۷ تا حزباوی را آماده داریم! بازیکن ۱۶سال و دو ماه ما به زمین برود؛ در همین سه-چهار هفته آینده و حتی برای ده دقیقه.

منصوریان که تعداد زیادی بازیکن از آکادمی در تمرینات خود دارد اما تمرکز ویژه‌ای روی دو بازیکن نوجوان تیمش کرده که با ۱۶-۱۷ سال در لیگ بیایند و جز جوان‌های تاریخ فوتبال ایران بشوند.

بهنام تیموریان و هومن الیاسی از جمله بازیکنان آکادمی فولاد است که با سن بسیار پایین، چشم منصوریان را گرفته‌اند و می‌خواهند که خیلی زود اسمشان را در فوتبال ایران مطرح کنند که البته در صورت این اتفاق باید زندگی حرفه‌ای داشته باشند و توسط کادرفنی فولاد کنترل شوند تا بتوانند مسیر‌موفقیت را طی کنند.

سرمربی فولاد این قول را داده که از این بازیکنان در ۲-۳ هفته آتی در ترکیب حتی برای ۵ دقیقه استفاده کند . شاید این اتفاق در بازی امروز مقابل نفت هم  رخ بدهد. 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها