کد خبر: 685607
تاریخ انتشار :

بهترین مهاجم فوتبال ایران فولادشهر را به هم ریخت!

آقای گل فصل گذشته فوتبال ایران بار دیگر نشان داد مقاومت مدیران سپاهان در برابر فروش این بازیکن بی‌دلیل نبوده است.

بهترین مهاجم فوتبال ایران فولادشهر را  به هم ریخت!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال سپاهان اصفهان با برتری دو بر صفر برابر رقیب همشهری، فاتح دربی اصفهان شد تا با تفاضل گل بهتر نسبت به پرسپولیس، در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار بگیرد.

طلایی‌پوشان در شرایطی در این مسابقه به برتری رسیدند که در نیمه اول فرصتی برای گشودن دروازه حریف پیدا نکردند اما در ابتدای نیمه دوم، یک بار دیگر از لطف حضور برترین گلزن فصل گذشته فوتبال ایران در ترکیب خود بهره‌مند شدند تا شهریار مغانلو با نمایش توانایی‌های خود، کیفیت متمایز خود در لیگ برتر را به رخ بکشد.

مغانلو که روی گل اول سپاهان با کسب پنالتی، رضا اسدی را از فاصله یازده‌متری در مقابل هفت متر دروازه قرار داد، نبوغ خود در جایگیری، عبور از مدافع پیش رو و وارد کردن ضربه نهایی، سه مهارت مورد نیاز هر مهاجمی را در صحنه گل دوم تیمش به کار بست تا خیال سپاهان از برتری در شهرآورد راحت شود.

مغانلو که پارسال هم در دربی اصفهان روی پاس گل پیام نیازمند با از پیش رو برداشتن مدافع مقابل تک گل تیمش را به ثمر رسانده بود، این بار با یک حرکت در عرض برای به دست آوردن فضای مناسب جهت شوت‌زنی به قوس محوطه جریمه رسید تا با شوتی که ترکیب دقت و قدرت به کار گرفته شده در آن برآمده از محاسبات برترین مهاجم لیگ برتر بود، توپ را در دورترین فاصله از دستان حبیب فرعباسی، مماس با تیر عمودی به تور دروازه فولادشهر بچسباند.

مغانلو که در فصل نقل و انتقالات با انبوهی از شایعات و البته اخبار در خصوص جدایی مواجه شده و در کانون حواشی مرکاتو فوتبال ایران بود، در حالی در جمع طلایی‌پوشان ماندنی شد که پیشنهادات داخلی و خارجی زیادی داشت اما مدیریت و کادر فنی سپاهان با صدور اجازه خروج به برترین گلزن فصل گذشته لیگ برتر مخالفت کردند تا حالا این بازیکن در پایان هفته دوم لیگ، با دو گل در صدر جدول گلزنان قرار بگیرد.

مهاجمی که با انجام اقدامات لازم برای حضور در لیست تیم ملی برای سفر به بلغارستان در اردوی شهریورماه، حالا انگیزه بالایی برای تصاحب جایگاه در تیم ملی دارد و امیدوار است با ادامه دادن به روند فوق العاده فعلی، نظر مثبت قلعه‌نویی و دستیارانش برای پوشیدن پیراهن تیم ملی را هم جلب کند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها