کد خبر: 685763
تاریخ انتشار :

یک اشتباه مهلک دیگر از مدیران بارسلونا

با راننده‌هایی که کارشان انتقال بازیکنان آکادمی از شهرهای مختلف ایالت کا تا لو نیا به آکادمی لا ما سیا بود، قطع همکاری شده است.

یک اشتباه مهلک دیگر از مدیران بارسلونا
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، طبق اعلام رسانه‌های اسپانیایی، بارسلونا به دلیل کمبود بودجه و مشکلات مالی با راننده‌های خود قطع همکاری کرده است. در 25 سال گذشته بارسلونا امکانی را فراهم کرده بود تا بازیکنان آکادمی که ساکن شهر بارسلون نیستند، بدون مشکل بتوانند رفت‌وآمد کنند و به این ترتیب خانواده‌ها متحمل هزینه سنگین نشوند.

برای مثال بارسا در سال‌های اخیر با ناوگانی متشکل از 30 وسیله نقلیه با حدود 40 راننده قرارداد بسته بود تا از چهار شهر کاتالونیا بازیکنان را به لاماسیا منتقل کنند. بازیکنان آکادمی ساکن شهرهای تارگونا، ییدا، جیرونا و مانرسا بدون مشکل از در خانه خود سوار ماشین باشگاه می‌شدند و به آکادمی می‌رفتند و به همین طریق نیز به خانه برمی‌گشتند اما اکنون باشگاه این امکان را برداشته که باعث نگرانی شدید خانواده‌ها شده است.

موندو دپورتیوو نوشت که این باعث خواهد شد تا برخی خانواده‌ها قید حضور فرزندانشان در لاماسیا را به دلیل بار مالی زیاد بزنند که ممکن است باعث فرار برخی استعدادهای بزرگ از باشگاه شود. این نشریه از اقدام جدید مدیران بارسا به عنوان اشتباهی جدی و مهلک برای آینده بارسلونا یاد کرده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها