کد خبر: 685786
تاریخ انتشار :

احتمال یک تصمیم غیرمنتظره از امباپه

لو پا ری زین نوشته است که کی لیان امباپه احتمال تمدید قرارداد طولانی مدت با پی اس جی را تحت بررسی دارد.

احتمال یک تصمیم غیرمنتظره از امباپه
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، کیلیان امباپه نه تنها ممکن است به‌زودی قراردادش را تمدید کند که احتمال همکاری طولانی مدت با باشگاه پاریسی را نیز تحت بررسی دارد.

پیشنهاد تمدید تا 2025 با پاریس از 19 روز پیش و با تمام شدن مهلت تعیین شده باشگاه منتفی شد. تصمیم امباپه برای فعال نکردن آن بند تبعات زیادی داشت و او نه تنها از تور آسیایی که از تمرینات نیز کنار گذاشته شد. امباپه ولی قبل از بازی هفته اول پی اس جی برابر لوریان پس از توافق با باشگاه به تمرینات برگشت و امشب برابر تولوز نیز بازی خواهد کرد.

کیلیان منتظر حرکتی جدی از سوی رئال مادرید بود، ولی در نهایت این باشگاه برای خرید او اقدام نکرد، چرا که منتظر سال بعد است تا او را رایگان جذب کند.

لوپاریزین نوشته است که احتمال جدایی رایگان امباپه تقریبا غیرممکن است و خود او می‌داند که برای وجهه و اعتبارش در میان هواداران مطلوب نیست که رایگان باشگاه را ترک کند. به همین دلیل او به دنبال توافقی جدید با پی اس جی است.

تمدید تا 2025 همچنان روی میز است، ولی امباپه که مجذوب پروژه جدید باشگاه شده، احتمال تمدید طولانی مدت را نیز رد نمی‌کند. توافقی که او را شاید برای همیشه از رئال دور کند و در عوض در پاریس تبدیل به اسطوره‌ای ماندگار شود. رئال بعید است برای خرید او در تابستان بعد نیز هزینه کند، چرا که حاضر به مذاکره با پی اس جی نیست. امباپه اگر طولانی مدت تمدید کند، درهای رئال را برای همیشه به روی خودش خواهد بست.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها