کد خبر: 685922
تاریخ انتشار :

گواردیولا دی بر وی نه جدید را پیدا کرد

فیل فو دن دیشب برابر نیوکسل به قدری خوب بازی کرد که خیال گواردیولا را از بابت غیبت چند ماهه کوین دی بر وی نه راحت کرد.

گواردیولا  دی بر وی نه  جدید را پیدا کرد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، هنوز نیم ساعت از بازی سیتی برابر برنلی در هفته نخست لیگ برتر نگذشته بود که پپ گواردیولا با خبر وحشتناکی مواجه شد: مصدومیت کوین دی بروینه، یکی از تعیین کننده ترین بازیکنان سیتی. مهره ای کلیدی که قادر است روند بازی های گره خورده را با شوت های از راه دور یا با ارسال بهترین پاس ها در بهترین مناطق، تغییر دهد.

در کنفرانس مطبوعاتی روز جمعه، پیش از رویارویی با نیوکسل، گواردیولا جذب جایگزین برای این بازیکن بلژیکی در بازار نقل و انتقالات را رد کرد. با وجود اینکه مذاکرات با لوکاس پاکتا به نتیجه نرسید، مربی کاتالان به تیم فعلی خود اعتماد دارد، اگرچه از دست دادن دی بروینه کار او را پیچیده می کند.

گواردیولا توضیح داد: «ما باید ببینیم وضعیت بازار چگونه است و چه کاری می توانیم انجام دهیم. سپس آنچه را که فکر می کنیم منصفانه است، برای خرید بازیکن پرداخت کنیم. کول پالمر، برناردو سیلوا و فیل فودن می توانند در پست دی بروینه بازی کنند. ما چهار یا پنج بازیکن داریم که می توانیم روی آنها حساب کنیم.»

فودن شنبه شب برابر نیوکسل ادعای پپ را ثابت کرد. او در مقابل نیوکاسل به عنوان جانشین ایده آل کوین دی بروینه به میدان رفت و انگار در همه جای زمین بود. او در خطرناک ترین موقعیت های بازی حضور فعال داشت و پاس تک گل بازی را هم به خولین آلوارز داد. 

در شب خوب رودری و کوواچیچ، این فیل فودن بود که درخشان تر کار کرد: «من از بازی در این پست لذت می برم.» 

فودن در پایان بازی توضیح داد:« این پستی است که امیدوارم بتوانم در آینده یا شاید در این فصل بازی کنم. باید ببینیم مربی چه تصمیمی می گیرد. کوین دی بروینه بهترین بازیکن جهان در این پست است و وقتی برای بهترین تیم دنیا بازی می کنید، به سختی می توانید این اعتماد را به دست آورید. بله، این پیچیده است اما من همیشه می خواهم بازی کنم.»

عملکرد فیل فودن 

1 پاس گل

48 پاس صحیح از 53 پاس

7 خلق موقعیت

یک شانس گلزنی 

3 دریبل موفق

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها