کد خبر: 685999
تاریخ انتشار :

شایعات: می ون راهت نک نه قلب تو دادی به کسی!

امروز تو بازار نقل و انتقالات چه خبره؟ کدوم باشگاه دنبال کدوم بازی کنه؟

شایعات: می ون راهت نک نه قلب تو دادی به کسی!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، کمتر از دو هفته به پایان بازار نقل و انتقالات تابستونی باقی مونده و باشگاه‌ها آخرین تلاش‌هاشونو برای به خدمت گرفتن بازیکن جدید انجام می‌دن. با توجه به اینکه همه لیگ‌ها شروع شدن، مربیا با شناخت بیشتر از نقاط ضعف تیم‌هاشون و البته مصدومیت‌هایی که تو همین یکی دو هفته اتفاق افتاد، برای آخرین بار وارد بازار می‌شن تا بازیکن جدید بخرن.

برای اینکه از آخرین شایعات بازار پر تب و تاب تابستانی فوتبال اروپا مطلع بشوید، ورزش سه را دنبال کنید:

 پوشش زنده خبری

30 مرداد 1402 ساعت 10:56

اگه فکر کردین الاهلی بعد اینکه نتونست پیوتر زیلینسکی رو از تاپولی بخره، بی‌خیال شده و گفته با همین هافبک‌هایی که داریم، سر می‌کنیم، کاملا اشتباه می‌کنین. الان رفتن دنبال خریدن رودریگو دی‌پل. البته که مذاکره با اتلتیکو هم راحت نیست و انریکه سرزو هم به اندازه دی‌لورنتیس سفته!

30 مرداد 1402 ساعت 10:50

سرجینیو دست یه بار دیگه قرضی از بارسا جدا شد و رفت پی‌اس‌وی آیندهوون با بند خرید ۱۰ میلیون یورویی. یه جوری هم ژست گرفته انگار بعد ۵ تا توپ طلا، رفته روزای آخر رو توی آیندهوون خوش بگذرونه!

30 مرداد 1402 ساعت 10:37

رفتن بنجامین پاوارد به اینتر هم دیگه خیلی جدی شد. پیشنهاد اینتر ۲۷ میلیون به اضافه ۳ میلیون آپشنه و احتمالا بایرن قبول می‌کنه.

30 مرداد 1402 ساعت 10:31

سلام به همگی؛ آقا دیروز واقعا بی‌خبری بود. حالا شب باز یه تکونی خورد اما تا یه ساعتی هیچ خبر جدید و درست و درمونی نبود. واقعا روز عجیبی بود. امیدوارم امروز چهارتا خبر خوب کاسب بشیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها