کد خبر: 686056
تاریخ انتشار :

آرش برهانی: جدا نشده بودم اما برگشتم

ماجرای حضور آرش برهانی به عنوان سرمربی استقلال ملا ثانی تبدیل به یک داستان جالب شده است.

آرش برهانی: جدا نشده بودم اما برگشتم
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش"ورزش سه" مهاجم سابق استقلال و تیم ملی ایران، از هفدهم مردادماه تا امروز دو بار هدایت استقلال ملاثانی را به عهده گرفته و یکبار هم از این تیم جدا شده است. شاید در برخورد اول این خبر عجیب  و نادرست باشد اما واقعیت اینست که او در اواسط مرداد هدایت استقلال ملاثانی را به عهده گرفت ، یک کنفرانس خبری گذاشت و از برنامه هایش صحبت کرد و روز 25 مردادماه از این تیم جدا شد. با اینحال امروز سی ام مرداد او بار دیگر سرمربی استقلال ملاثانی است و تیم را برای لیگ یک فصل بعد آماده می کند. خود برهانی در این رابطه گفت: " من جدا نشدم، وقتی آمدم از تهران یکسری برنامه ها را پیش بردم و تمرینات را هم زیرنظر داشتم." 

او در ارتباط با حرفهایی که درمورد اختلافات مالک و مربی این باشگاه شنیده می شود هم گفت: " اینها بحث های مدیریتی است و من در آن دخالت نمی کنم. همینکه هدایت تیم ملاثانی را دارم دلگرم و خوشحالم و از همه کسانی هم زحمت می کشند ممنونم." 

برهانی درباره شرایط تیم هم گفت: " این تیم همیشه یکسری مشکلات داشته که بیشترشان هم مالی بوده است. این اولین بار است که تیم دچار مشکلات فنی از این دست شده و شاید شانس من باشد. با اینحال چاره ای نبود و دیر شروع کردیم اما یک برنامه ریزی خوب انجام می دهیم تا بتوانیم سریع تیم را هماهنگ و جمع و جور کنیم و تیم آماده ای را به بازی ها برسانیم." 

مربی جوان فوتبال ایران در ادامه افزود: " با کمک همکارانم در خوزستان که زحمت می کشند می خواهیم کار بزرگی را انجام بدهیم. امیدوارم بتوانیم کارها را خوب پیش ببریم. اینجا همه دارند حمایت می کنند تا با همدیگر یک اتفاق خوب را رقم بزنیم." 

برهانی اضافه کرد: " فکر می کنم بازی های ابتدایی برای ما حکم بازی های تدارکاتی را داشته باشند. حریفمان در هفته اول تا الان هشت بازی تدارکاتی برگزار کرده و از ما جلوتر است اما من هم یکی دو تا بازی دوستانه در نظر گرفتم که قبل از مسابقات حتما برگزار خواهیم کرد تا به آمادگی نسبی برسیم." 

مهاجم سابق استقلال اما با ابراز خوشحالی از اینکه در یک مجموعه استقلالی کار می کند گفت: " این از خوش شانسی من است که به عنوان یک استقلالی در یک مجموعه کاملا استقلالی فعالیت می کنم. امیدوارم بتوانیم امسال اتفاقات خوبی را همراه این تیم رقم بزنیم." 

استقلال ملاثانی در هفته اول رقابت های لیگ دسته یک روز یکشنبه 12 شهریور ماه آینده، در شیراز میهمان تیم شهرراز این شهر است.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها