کد خبر: 686282
تاریخ انتشار :

قهرمانی آسیا: قطر، کابوس سرمربی سابق ایران

تیم ملی والیبال قطر به جمع شش تیم برتر مسابقات قهرمانی آسیا رسید.

قهرمانی آسیا: قطر، کابوس سرمربی سابق ایران
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب مسابقات والیبال قهرمانی آسیا تیم قطر توانست همانند مسابقات چلنجر کاپ تیم ملی والیبال تایلند را با نتیجه سه بر صفر شکست دهد و خود را به جمع شش تیم برتر والیبال قهرمانی آسیا برساند.

در این مسابقه تیم تایلند ست اول بازی را خوب آغاز کرد، اما قطری‌ها خیلی خوب به مسابقه برگشتند و در نهایت ست اول را ۲۵ بر ۲۳ پیروز شدند. در ست دوم هم تایلند اختلاف زیادی را ایجاد کرد، اما کامیلو سوتو، سرمربی قطر، با تعویض‌هایی که انجام داد توانست به بازی برگردد و ۲۵ بر ۱۹ پیروز شود.

در ست سوم و پایانی مسابقه هم بر خلاف دو ست قبلی تیم قطر از همان اول نبض بازی را در دست گرفت و با ارائه‌ یک بازی خوب با ستارگانی نظیر، وادی رایمی، یوسف اوغلاف، ابراهیم ابراهیم، بلال و میلوش توانست این ست را ۲۵ بر ۲۲ ببرد و پیروز این مسابقه شود. قطری‌ها حدود یک ماه پیش هم تایلندی‌ها را سه بر صفر در چلنجر کاپ برای صعود به لیگ ملت‌های والیبال برده بودند.

قطربدین ترتیب قطری‌ها با این برد در یک چهارم نهایی باید مقابل برنده تایوان یا عراق قرار بگیرد و در صورت عبور از این مرحله باید مقابل ژاپن قدرتمند صف‌آرایی کنند. تایلندی‌ها هم با پارک کی وون باید برای رتبه‌های هفتم تا دوازده بجنگد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها