کد خبر: 686741
تاریخ انتشار :

۱۱ مرد منتخب آبی ها برای تقابل با تیم نکونام

استقلال خوزستان از دقایقی دیگر در ورزشگاه آزادی مقابل هم نام تهرانی خود قرار خواهد گرفت.

۱۱ مرد منتخب  آبی ها برای تقابل با تیم نکونام
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش ورزش سه، سید سیروس پورموسوی پس از تعویق دیدار تیمش مقابل تراکتور، حالا باید شاگردانش را در دیدار برابر استقلال تهران هدایت کند. این مربی خوزستانی ترکیب تیمش را با ۴ تغییر نسبت به بازی قبل چیده است. محمود مطلق زاده به دلیل محرومیت از ترکیب بیرون رفته، فرزین گروسیان، شهرام سالاری، حسین احمدی و علیرضا خوشکفا نیز جانشین کاظمی، مطلق زاده، پورحمیدی و هلیچی شده‌اند.

۱۱ مرد منتخب خوزستانی‌ها برای دیدار با استقلال:

استقلال خوزستانفرزین گروسیان، محمد طیبی، عقیل کعبی، رضا دهقانی، حسن شوشتری، جواد آقایی پور، بهروز بارانی، حسین ساکی، حسین احمدی، شهرام سالاری٫ علیرضا خوشکفا.

پورموسوی با ترکیب ۵ دفاعه ترکیب تیمش را چیده تا نخست از حریف هم‌نام خود گلی دریافت نکند و سپس به فکر گلزنی و کسب سه امتیاز باشد، همان چینشی که نکونام دل دیدار با سپاهان از آن استفاده کرد و باید دید آیا شاگردان پورموسوی می‌توانند در این تغییر سیستم عملکرد خوبی داشته باشند یا خیر.

استقلال خوزستان از دو بازی قبل خود یک امتیاز کسب کرده و امیدوار است دست پر تهران را به مقصد اهواز ترک کند تا دیدار معوقه خود برابر تراکتور را انجام دهد. گفتنی است محمود مطلق زاده به دلیل محرومیت و محمد سلطانی مهر به دلیل مصدومیت غایبان امروز استقلال خوزستان هستند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها