کد خبر: 686909
تاریخ انتشار :

ایران در انتظار بزرگترین انتقال سال

مهدی طارمی خبر اول وبسایت ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت.

ایران در انتظار بزرگترین انتقال سال
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش ورزش سه، مذاکرات میلان با باشگاه پرتغالی در حال بسته شدن است و سیاه و مشکی‌ها پیشنهاد خود را به ۱۵ میلیون یورو به اضافه مبلغی به عنوان پاداش افزایش داده‌اند. مذاکرات در این نقطه کلیدی قرار دارد و تنها به یک قدم کوچک نیازمند است. در ایتالیا اما طارمی را بازیکن آینده میلان می‌دانند.

این لوکا بیانکین، خبرنگار روزنامه گاتزتا دلو اسپورت، است که در این زمینه خبر می‌دهد. او با سران باشگاه میلان صحبت کرده و گزارش خود را با این عنوان در روزنامه ایتالیایی منتشر کرده است:

 میلان در یک قدمی - پورتو آخرین تلاشش را می‌کند.

اما متن گزارش: گام‌های بزرگ و رو به جلو بین میلان و پورتو برای مهدی طارمی اما پاسخ مثبت نهایی فعلا وجود ندارد. میلان پیشنهاد نهایی خود را روی همان عدد ۱۵ میلیون یورو نگه داشته و مبلغی اندک به عنوان پاداش روی آن گذاشته تا پورتو را متقاعد کند که شماره ۹ این باشگاه پرتغالی را بگیرد. شاید اگر پورتو روی حفظ طارمی پافشاری کند، پیشنهاد میلان به ۲۰ میلیون یورو هم نزدیک بشود. در نهایت آخرین پیشنهاد میلان تا چهارشنبه در بازار نقل و انتقالات تعیین تکلیف خواهد شد.

نکته مهم این است که میلان در مواضع خود بسیار محکم بوده و اعلام کرده از پیشنهاد خود فراتر نخواهد رفت. در عین حال پاسخ پورتو برای کسانی که دوست دارند طارمی را در ایتالیا ببینند، دلگرم‌کننده است. میلان کمی عقب کشید و در نهایت عصر دیروز اولین پیشنهاد خود را ارسال کرد؛ کمی کمتر از ۱۵ میلیون یورو. این سومین تلاش میلان در طول تابستان برای استخدام طارمی بوده است. پیشنهادی که به مرور افزایش هم پیدا کرد.

بازیکن: مهدی طارمی تصمیم خود را گرفته است؛ میلان. او به پورتو گفته می‌خواهد برود و شاید در دربی میلان هم عضوی از قهرمان سابق اروپا باشد. اگر دست او بود بازی دو روز پیشش مقابل ریوآوه که اولین تیم او در لیگ پرتغال است، آخرین بازی او در پرتغال می‌شد. یک وداع نمادین برای وی که در ۳۱ سالگی برای یک جهش بزرگ در زندگی حرفه‌ای خود آماده است؛ اینکه به میلان برود و در این باشگاه افسانه‌ای و پر ستاره نام تازه‌ای برای خود دست و پا کند.

صفحه میلان در روزنامه گاتزتا دلو اسپورت: آنها پیراهن را بر تن ستاره ایرانی کرده‌اند و ترکیب احتمالی میلان را با حضور او چیده‌اند

بیانکین در این باره به خبرنگار ما می‌گوید: انتقال تقریبا تمام است.

همچنین روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت گزارش مفصل دیگری درباره مهدی طارمی منتشر کرده است؛ داستان زندگی مهدی طارمی با لقبی که آن را نشنیده بودیم!

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها