کد خبر: 687267
تاریخ انتشار :

لیورپول 3-0 ویلا: جشن ماندن صلاح در آنفیلد

لیورپول در هفته چهارم لیگ برتر موفق شد است ون ویلا را 3-0 شکست دهد و سومین برد پیاپی خود را به دست بیاورد.

لیورپول 3-0 ویلا: جشن ماندن صلاح در آنفیلد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول امروز در هفته چهارم لیگ برتر در ورزشگاه آنفیلد میزبان استون‌ویلا بود. شاگردان یورگن کلوپ با گلهای سوبوسلای، گل به خودی ماتی کش و گلی که محمد صلاح به ثمر رساند موفق شد حریف را 3-0 شکست بدهد.

تنها سه دقیقه از شروع بازی گذشته بود که دومینیک سوبوسلای، خرید تابستانی لیورپول، موفق شد اولین گل خود را برای این تیم به ثمر برساند. الکساندر آرنولد ضربه کرنر را ارسال کرد و توپ او از روی سر همه گذشت و بیرون از محوطه جریمه به سوبوسلای رسید تا این هافبک مجارستانی با شوت سرضرب پای چپ دروازه دیبو مارتینز را باز کند.

در دقیقه 22 ترنت الکساندر آرنولد که پاس گل اول را داده بود با پاسی تماشایی توپ را از بالای سر خط دفاعی ویلا در سمت راست به محمد صلاح رساند. ستاره مصری که این روزها به دلیل شایعات درباره احتمال انتقالش به الاتحاد جنجالی شده نونیز، ستاره بازی قبلی لیورپول، را در موقعیت گلزنی صاحب توپ کرد. شوت سرضرب نونیز با پای راست به تیر دروازه برخورد کرد و در برگشت ماتی کش که از حمله ناگهانی صلاح و نونیز ترسیده بود با حرکتی عجیب دروازه خودی را باز کرد. او در این صحنه عملا نقش یک مهاجم گلزن را بازی کرد تا اختلاف برای قرمزها به دو گل افزایش پیدا کند.

در دقیقه 39 لیورپول به گل سوم نزدیک شد اما به گل نرسید. نونیز خود را به یک پاس بلند ارسالی رساند و بعد از چند پاسکاری با محمد صلاح شوتی به سمت دروازه شلیک کرد که توپ او به تیر دروازه برخورد کرد و این بار توپ برگشتی نه توسط بازیکنی از لیورپول و نه استون ویلا راهی به درون دروازه نداشت. نیمه اول با برتری 2-0 لیورپول به پایان رسید.

با شروع نیمه دوم استون‌ویلا بازی را هجومی آغاز کرد و ماتی کش که قصد داشت گل به خودی‌اش را جبران کند سانتر دینیه را به سمت دروازه لیورپول فرستاد اما آلیسون با واکنشی استثنایی مانع از باز شدن دروازه تیمش شد.

در دقیقه 55 محمد صلاح که این روزها شایعات درباره احتمال انتقالش به الاتحاد جنجالی شده موفق شد به گل برسد. لیورپول روی یک کرنر دیگر توپ را روی دروازه ارسال کرد و نونیز توپ را در تیر دوم مقابل پای صلاح انداخت تا ستاره مصری به راحتی دروازه دیبو را باز کرده و کار استون‌ویلا در این بازی عملا تمام شود.

چند دقیقه بعد صلاح می‌توانست کودی خاکپو را در موقعیت گلزنی قرار بدهد اما تصمیم گرفت خودش شوت بزند و ضربه او را مارتینز دفع کرد تا لیورپول به گل چهارم نرسد.

بازی در نهایت با پیروزی 3-0 شاگردان یورگن کلوپ به پایان رسید تا لیورپول بعد از چهار هفته 10 امتیازی شده و فصل را در قامت یک مدعی آغاز کند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها