کد خبر: 687337
تاریخ انتشار :

نزاع شوکه کننده در امارات: روی کین را زدند!

روی کین، ستاره سابق منچستریونایتد، هدف حمله یک هوادار در ورزشگاه امارات قرار گرفت.

نزاع  شوکه کننده در امارات: روی کین را زدند!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته چهارم لیگ برتر انگلیس و در ورزشگاه امارات مهمان آرسنال بود و با نتیجه 1-3 برابر این تیم شکست خورد.

آنها ابتدا با یک گل از حریف پیش افتادند، اما نتوانستند این برتری را حفظ کنند و با وجود اینکه در لحظات پایانی توسط الخاندرو گارناچو هم به گل رسیدند، اما این گل از سوی کمک داور ویدیویی به دلیل خطای آفساید مردود اعلام شد تا ورق در عرض چند ثانیه به طور کامل برگردد.

حالا تصاویری از این بازی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که نشان می‌دهد کین در هنگام رفتن به کنار زمین برای حضور در مقابل دوربین اسکای اسپورت و تحلیل این بازی به عنوان کارشناس این شبکه هدف حمله یکی از هواداران قرار گرفته است. 

این هوادار به این اسطوره باشگاه یونایتد که در قسمت کافه مختص به اعضای خاص منتظر رفتن به کنار زمین بوده نزدیک شده و قصد داشته با سر ضربه محکمی به سر او بزند که موفق نشده و تنها ضربه به چانه و قفسه سینه کین برخورد کرده است. 

روزنامه دیلی میل با تایید این خبر مدعی شده که میکا ریچاردز هم که در چند سال اخیر دوستی نزدیک و صمیمانه‌ای با کین داشته به سرعت خودش را به این صحنه رسانده و سعی کرده این فرد را از او دور کند تا نیروهای امنیتی برسند و شرایط را آرام کنند. او یقه این هوادار را گرفته و او را به دیوار پشت سر چسبانده و گفته می‌شود که به شدت از برخوردش با کین عصبانی بوده است.

یکی از شاهدان به رسانه‌ها گفته که کمی خون در این قسمت روی زمین ریخته که مشخص نیست مربوط به کین بوده یا این هوادار در درگیری با ریچاردز دچار جراحت شده است.

هنوز مشخص نیست که هدف این تماشاگر از برخورد فیزیکی با کین چه بوده و چه اتفاقی باعث شده است که او چنین تصمیمی بگیرد. پلیس هم اعلام کرده که در جریان این اتفاق قرار گرفته و مشغول بررسی و تحقیق درباره درگیری‌های به وجود آمده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها