کد خبر: 687382
تاریخ انتشار :

این هوادارها با اسطوره رئال دشمنی دارند!

سرخ یو را موس که به پیشنهاد نجومی الاتحاد پاسخ منفی داده در یک قدمی پیوستن به سویا قرار دارد. اما این انتقال برای سرخ یو و سویا آسان نخواهد بود.

این هوادارها با اسطوره رئال دشمنی دارند!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، تابستان امسال برای سرخیو راموس طولانی‌تر از همه تابستان‌های گذشته بود. اسطوره رئال مادرید چمدان‌هایش را بست و پاریس را ترک کرد و ابتدا به نظر می‌رسید او هم مثل یک دو جین از ستاره‌های فوتبال اروپا راهی عربستان شده و با پوشیدن پیراهن الاتحاد با هم‌تیمی سابقش کریم بنزما هم‌تیمی خواهد شد.

اما راموس به این پیشنهاد نه گفت چرا که دوست داشت به تیمی برگردد که فوتبالش را از آن آغاز کرده بود: سویا، متخصص لیگ اروپا.

هواداران با راموس دشمنی دارند!

اما انتقال راموس به سویا انتقالی ساده نیست. علت اصلی رابطه وخیم او با هواداران این تیم است. بسیاری از هواداران سویا رفتار راموس در سال‌های حضورش در رئال مادرید را فراموش نکرده و عملا با او دشمن هستند.

چند ماه رد و بدل کردن پیام با کاپیتان و رختکن سویا!

راموس در طول تابستان درباره انتقال به سویا با دوست صمیمی‌اش خسوس ناواس مشورت می‌کرد. در ماه‌های گذشته ده‌ها پیام بین راموس از یک سو و کاپیتان سویا و دیگر بازیکنان این تیم رد و بدل شده است. آنچه راموس را امیدوار کرد تا امروز راهی شهر سویا شود این بود که در نهایت نظر اکثر بازیکنان رختکن این تیم به حضور او در سویا مثبت بود.

روز کلیدی!

با اینکه چند روز پیش مدیر ورزشی سویا گفته بود تیمش نیازی به دفاع وسط ندارد و اگر به دنبال مدافع مرکزی باشد آن را به ژانویه واگذار خواهد کرد اما دیروز خوزه ماریا کاراسکو، نایب‌رئیس فعلی که از شروع سال آینده میلادی رئیس باشگاه می‌شود به صراحت از احتمال به خدمت گرفتن سرخیو راموس صحبت کرد.

مذاکرات بین نایب‌رئیس سویا و راموس در حال حاضر در جریان است و امروز برای انتقال سرخیو به تیم شهر زادگاهش اهمیتی کلیدی خواهد داشت. ال کاپیتانوی رئال به صراحت از تمایل شدیدش برای پیوستن به سویا صحبت کرده و گفت وقتی با او تماس گرفته و خواسته شد به سویا سفر کند این تماسی بود که از شروع تابستان انتظارش را می‌کشید.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها