کد خبر: 687547
تاریخ انتشار :

شمارش معکوس راند ششم: سکوت یزدانی، کری تند تیلور!

دیوید تیلور با انتشار ویدیوی مشترکی با یکی از رسانه های معتبر کشتی آمریکا تصاویر بردهای قبلی خود مقابل حسن یزدانی را به نمایش گذاشته است.

 شمارش معکوس راند ششم: سکوت یزدانی، کری تند تیلور!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، در فاصله 10 روز مانده تا شروع مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان در صربستان، بازهم رویارویی حسن یزدانی و دیوید تیلور مورد توجه اهالی کشتی در سطح جهان قرار گرفته است. این دو کشتی گیر مطرح و عنوان دار تا به حال 5 بار با هم در تورنمنت های مختلف روبرو شدند که حاصل آن 4 برد برای تیلور و یک برد برای یزدانی بوده است.  

صفحه اینستاگرام FLOWRESTLING که یک رسانه معتبر در کشتی آمریکا و جهان به شمار می رود، امروز ویدیویی را از نبردهای قبلی تیلور و یزدانی منتشر کرده و در نهایت برتری را با نتیجه 4 بر یک به کشتی گیر آمریکایی داده است. این ویدیو با صفحه دیوید تیلور در اینستاگرام مشترک شده و در واقع کشتی گیر آمریکایی با این کار در فاصله 10 روز تا شروع مسابقات جهانی 2023 صربستان برای رقیب اصلی خود کری خوانی کرده است.  

با اینکه تیلور در صفحات مجازی بسیار فعال است و در کنار تمرینات سفت و سخت خود سعی می کند از این طریق با طرفدارانش در ارتباط باشد، اما با نگاهی به صفحه حسن یزدانی که 3 میلیون دنبال کننده هم دارد، به این نتیجه پی می بریم که این قهرمان شناخته شده کشتی ایران در یک سال اخیر تقریبا هیچ فعالیتی در اینستاگرام نداشته و کاملا تمرکز خود را روی کشتی گذاشته است.  

البته که طرفداران حسن یزدانی زیر پستی که دیوید تیلور منتشر کرده، حسابی برای او سنگ تمام گذاشته اند و به زبان فارسی و انگلیسی برای رقیب آمریکایی کشتی گیر محبوبشان کری خوانی کرده اند.  

حالا همه منتظر راند ششم مبارزه حسن یزدانی و دیوید تیلور هستند. در کپشن پستی که تیلور با FLOWRESTLING منتشر کرده، آمده است: "دیوید تیلور در مقابل حسن یزدانی. فینال امسال قهرمانی جهان دوباره می تواند به این دو برسد!" 

البته که با توجه به وضعیت این دو کشتی گیر در رنکینگ جهانی ممکن است این بار قبل از فینال شاهد رویارویی یزدانی و تیلور باشیم. به هر حال مثل کشتی های قبلی فشار بیشتر از نظر روحی در راند ششم هم روی حسن یزدانی است، اما پژمان درستکار و همکارانش در ماههای اخیر تمرکز خود را به صورت ویژه روی برنامه کشتی یزدانی برابر تیلور گذاشته اند. باید دید همچون دو سال قبل در مسابقات جهانی 2021، این بار یزدانی می تواند از پس تیلور بربیاید یا قصه سال قبل صربستان در همان سالن بار دیگر تکرار خواهد شد.  

در سال قبل از المپیک 2024 پاریس و در شرایطی که حسن یزدانی سال آینده می تواند با طلای المپیک خودش را تبدیل به پرافتخارترین ورزشکار المپیکی ایران کند، قطعا نتیجه راند ششم مبارزه یزدانی و تیلور مهم و کلیدی نه تنها برای خودش و تیم ملی کشتی، بلکه برای ورزش خواهد بود.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها