کد خبر: 687589
تاریخ انتشار :

افغانستان رونالدویی خورد، مارادونایی زد (عکس)

شکست هشت گله افغانستان در روزی رقم خورد که این تیم یک گل دیدنی به ثمر رساند.

افغانستان رونالدویی خورد، مارادونایی زد (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، شکست افغانستان برای هواداران این تیم قابل پیشبینی به نظر می‌رسید اما تک گلی که این تیم به ثمر رساند، باعث شد تا افغان‌ها دستاورد خوبی از اولین بازی مرحله پیش مقدماتی المپیک پاریس داشته باشند.

پس از دریافت دو گل در نیمه اول، امید موسوی با حرکت یک دو تا مقابل محوطه جریمه ازبکستان پیش رفت و سپس مدافع این تیم را دریبل زد و زمانی که به دروازه رسید، با فریب دروازه‌بان او را هم پشت سر گذاشت و یک گل دیدنی به ثمر رساند.

این گل باورنکردنی که بعد از عبور یک تنه از چند بازیکن ازبکستان به ثمر رسید، افغانستان نیمه اول را با اختلاف یک گل واگذار کرد و امید موسوی نیز در قامت یک ستاره خود را نشان داد اما در نیمه دوم همه چیز تغییر کرد.

جالب اینکه دقایقی پیش از گل زیبای موسوی، بازیکنان ازبکستان با یک ضربه سر گل دوم را زدند که شاید در این صحنه مدافع مرکزی افغانستان می‌توانست عملکرد بهتری را داشته باشد و مانع از این گل شود. اما بعد از گل، گلزن ازبکستان با خوشحالی رونالدویی، ناراحتی بازیکنان افغان را دو چندان کرد.

حالا افغانستان با حضور یک بازیکن تکنیکی به نام امید موسوی که شاید تنها امید این تیم برای دو بازی باقیمانده باشد، پای به جدال مقابل ایران خواهد گذاشت.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها