کد خبر: 687626
تاریخ انتشار :

تکذیب قطعی: صلاح و سان چو به عربستان نمی‌روند

سایت اتل تیک شایعات اخیر درباره انتقال محمد صلاح و جی دون سان چو به فوتبال عربستان را تکذیب کرد و گفت این دو ستاره قطعا مسافر عربستان نخواهند شد.

تکذیب قطعی: صلاح و سان چو به عربستان نمی‌روند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، با وجود اصرار لیورپول به اینکه محمد صلاح فروشی نیست و این تیم را ترک نخواهد کرد، اما شایعات درباره انتقال او به الاتحاد همچنان به قوت پابرجاست.

در روزهای اخیر بعد از درگیری رسانه‌ای بین جیدون سانچو با سرمربی‌اش، اریک تن‌هاخ، موجی از شایعات درباره انتقال او به الاتفاق هم مطرح شده است.

سایت اتلتیک امروز در گزارشی اعلام کرد از منابع نزدیک به دو باشگاه لیورپول و منچستریونایتد دریافته که این شایعات بی‌اساس بوده و صلاح و سانچو امسال قطعا به تیم‌های عربستانی نخواهند پیوست.

رسانه‌های عربستانی معتقدند الاتفاق در تماس با یونایتد خواهان خرید سانچو شده، ولی شیاطین سرخ ترجیح می‌دهند او را به صورت قرضی واگذار کنند. این باشگاه عربستانی دست‌کم خواهان گنجاندن بند خرید اجباری در قرارداد او است.

سایت اتلتیک می‌گوید با اینکه ابراز تمایل الاتفاق به سانچو درست است، اما مدیران یونایتد به این باشگاه اعلام کرده‌اند که به هیچ وجه قصد واگذاری سانچو را ندارند. پنجره نقل و انتقالات عربستان امروز عصر به پایان می‌رسد.

در مورد صلاح گفته می‌شد که الاتحاد در جدیدترین اقدامش یک پیشنهاد رویایی به لیورپول ارائه داده که به موجب آن 120 میلیون یورو به صورت نقدی به لیورپول پرداخت خواهد شد و 60 میلیون هم به عنوان پاداش در قراداد صلاح قرار می‌گیرد تا روی‌هم‌رفته پیشنهاد الاتحادی‌ها به 180 میلیون یورو بالغ شود.

اما سایت اتلتیک می‌گوید نه محمد صلاح خواهان ترک لیورپول است و نه مدیران باشگاه حاضر به از دست دادن ستاره مصری‌شان هستند. این رسانه می‌گوید لیورپول پاسخ قطعی خود را به الاتحاد اعلام کرده و این را باید پایان شایعات درباره الاتحادی شدن صلاح دانست.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها