کد خبر: 687840
تاریخ انتشار :

جاسوسی از تمرینات آخرین لالیگایی فوتبال ایران

قرمزهای اهوازی فردا به تهران خواهند رفت تا اردوی کوتاهی را در پایتخت برگزار کنند.

جاسوسی از تمرینات آخرین لالیگایی فوتبال ایران
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش ورزش سه، تمرین شب گذشته قرمزهای اهوازی در ورزشگاه فولاد آره‌نا انجام شد و با نظر ایگناسیو مارتینز بازیکنان به دو تیم تقسیم شدند تا بازی درون تیمی انجام بدهند.

بازیکنان اصلی با پیراهن قرمز و ۱۱ بازیکن ذخیره با پیراهن مشکی در این بازی دوستانه شرکت کردند. رسانه باشگاه فولاد ویدئویی از تمرین روز گذشته منتشر کرد.

بازیکنان اصلی:

کنت، موسی کولی‌بالی، جفرسون باهیا، محمدرضا غبیشاوی، علی شجاعی، مجتبی نجاریان، گادوین منشا، ساسان انصاری، لوکاس کاندیدو، سینا مریدی و محمد علی‌نژاد.

با مرور این ترکیب احتمالا این سیستم ۴-۳-۳ خواهد بود، موسی کولی‌بالی، جفرسون باهیا، مجتبی نجاریان و علی شجاعی چهار بازیکن خط دفاع هستند. سینا مریدی، محمدرضا غبیشاوی و لوکاس کاندیدو سه هافبک فولاد و محمد علی‌نژاد، ساسان انصاری و گادوین منشا سه مهره هجومی این تیم خواهند بود.

بازیکنان تیم مشکی: 

گردان، سعید واسعی، محمد آبشک، هومن الیاسی، بهنام تیموریان، محمد عباس زاده، علی بهرامی، محمد خادمی، امیرحسین جلالی، عادل آرغند و محمد جایمند.

دیگر بازیکنان نیز در دقایق اندکی به عنوان بازیکن جانشین به میدان رفتند و همچنین ایوب والی و سینا شاه‌عباسی به تمرینات اختصاصی پرداختند.

گفتنی است امروز تمرین فولاد مردان در اهواز انجام خواهد شد و آن‌ها فردا به تهران خواهند رفت تا در پایتخت بتوانند یک دیدار دوستانه برگزار کنند و سپس برای دیدار با استقلال خوزستان به اهواز بازگردند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها