کد خبر: 688044
تاریخ انتشار :

اعلام ترکیب تیم ملی مقابل آنگولا

نفرات اصلی تیم ملی ایران در دیدار تدارکاتی مقابل آنگولا معرفی شدند.

اعلام ترکیب تیم ملی مقابل آنگولا
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، ملی پوشان فوتبال ایران که در نخستین مسابقه تدارکاتی مقابل بلغارستان موفق به کسب پیروزی یک بر صفر شدند، از ساعت ۱۹ امروز در ورزشگاه آزادی دومین دیدار دوستانه را برابر تیم ملی آنگولا برگزار می‌کنند.

مهارتوپ سید پیام نیازمند که در دیدار گذشته تیم ملی ایران مقابل بلغارستان به‌عنوان جانشین علیرضا بیرانوند مصدوم وارد زمین شد و حضور تعویضی داشت، امروز برابر آنگولا از ابتدا به میدان خواهد رفت.

دفاعشجاع خلیل‌زاده که در بازی گذشته به همراه مرتضی پورعلی‌گنجی در قلب خط دفاعی ایران مقابل بلغارستان حضور داشت، امروز باید در کنار محمد دانشگر بازی کند و قلعه‌نویی تصمیم گرفته تا دانشگر که در دیدار قبلی به‌عنوان یار جانشین در دقیقه ۳+۹۰ به زمین رفت را جانشین مرتضی پورعلی‌گنجی کند.

 دفاع رامین رضاییانِ مصدوم و احسان حاج‌صفی، دو تغییر دیگر ترکیب تیم ملی ایران هستند که امروز در سمت راست و چپ خط دفاعی حضور ندارند و صادق محرمی و میلاد محمدی مقابل آنگولا جانشین آنها شده‌اند.

هافبک روزبه چشمی که مقابل بلغارستان به‌عنوان یار جانشین به زمین رفته بود، امروز جای سعید عزت‌اللهی را در پست هافبک دفاعی گرفته و امیدوار است مثل همیشه نمایش موثری در میانه میدان برای تیم ملی ارائه کند و عملکرد خوبی برابر آنگولا داشته باشد.

هافبک علی کریمی نیز که مقابل بلغارستان شانس بازی نداشت و نیمکت‌نشین بود، در دیدار با آنگولا جای احمد نوراللهی را در میانه زمین گرفته و روی دست روزبه چشمی بازی خواهد کرد.

وینگرعلیرضا جهانبخش مثل بازی قبلی به‌عنوان وینگر راست در ترکیب تیم ملی مقابل آنگولا حضور دارد و کاپیتان ایران است ولی در سمت چپ مهدی ترابی به جای محمد محبی به کار گرفته شده و از ابتدا بازی می‌کند.

مهاجم سامان قدوس که در دیدار گذشته مقابل بلغارستان یک پاس گل تماشایی داد، بازهم با نظر قلعه‌نویی در جمع ۱۱ نفر اصلی دیده می‌شود و مهدی طارمی نیز مثل همیشه در راس خط حمله است.

ترکیب تیم ملی ایران در مسابقه امروز مقابل آنگولا نسبت به بازی گذشته برابر بلغارستان هفت جابه‌جایی داشته که علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، رامین رضاییان، احسان حاج‌صفی، سعید عزت‌اللهی، احمد نوراللهی و محمد محبی از جمع ۱۱ نفر اصلی خارج شده و جای خود را به سید پیام نیازمند، محمد دانشگر، صادق محرمی، میلاد محمدی، روزبه چشمی، علی کریمی و مهدی ترابی داده‌اند.

ایرانترکیب تیم ملی ایران مقابل آنگولا را این ۱۱ بازیکن تشکیل می‌دهند:

سید پیام نیازمند، شجاع خلیل‌زاده، محمد دانشگر، صادق محرمی، میلاد محمدی، روزبه چشمی، علی کریمی، مهدی ترابی، علیرضا جهانبخش، سامان قدوس و مهدی طارمی.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها