کد خبر: 688148
تاریخ انتشار :

جذاب‌ترین نامزد ریاست فدراسیون فوتبال اسپانیا

رسانه‌های اسپانیایی مدعی هستند نام ای کر کاس یاس، اسطوره رئال مادرید و فوتبال اسپانیا، به عنوان نامزد ریاست فدراسیون فوتبال این کشور مطرح شده است.

جذاب‌ترین نامزد ریاست فدراسیون فوتبال اسپانیا
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه لوئیس روبیالس در نهایت مقابل فشارها تسلیم شد و از پست ریاست فدراسیون فوتبال اسپانیا استعفا داد حالا باید هر چه سریعتر برای او جانشین انتخاب شود.

از زمان رسوایی روبیالس در فینال جام جهانی 2023 زنان او به شدت تحت فشار قرار داشت و در نهایت استعفای خود را تقدیم کرد.

درحالیکه بازار شایعه و گمانه‌زنی درباره نامزدهای پست ریاست فدراسیون در اسپانیا داغ شده امروز نام یکی از اسطوره‌های رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا مطرح شده که گزینه جذابی است: ایکر کاسیاس.

سایت رلوو در گزارشی اعلام کرد در حال حاضر مجمع فدراسیون اسپانیا روی سه نامزد نهایی به جمع‌بندی رسیده است که یکی از آنها ایکر کاسیاس است. دو نامزد دیگر عبارتند از ماتئو آلمانی، مدیر ورزشی سابق بارسا و ماتئو لاهوز، داور جنجالی فوتبال این کشور.

کاسیاس بعد از سالها درخشش در دروازه رئال مادرید و دوران کوتاهی بازی با پیراهن پورتو در اواخر دوران فوتبالش حالا در آستانه قبول مسئولیتی در بالاترین سطح مدیریت فوتبال است.

در گزارش سایت رلوو ادعا شده عده زیادی از اعضای مجمع فدراسیون با ریاست ایکر کاسیاس موافق هستند اما خاویر تباس، رئیس لالیگا و عضو مجمع، بیشتر به ماتئو آلمانی تمایل دارد و حتی شخصا در تماس با مدیر ورزشی سابق بارسا او را راضی کرده تا با نامزدی‌اش مخالفت نکند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها