کد خبر: 688638
تاریخ انتشار :

تاسف کارگردان کام بک سی تی از گل نزنی هالند!

خو ل ین آل وا رز، زننده دو گل سی تی مقابل ستاره سرخ، از اینکه ارلینگ هالند موفق به گلزنی نشد ابراز تاسف کرد.

تاسف کارگردان کام بک سی تی از گل نزنی هالند!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی شب اول دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا را با پیروزی 3-1 مقابل مهمانش ستاره سرخ بلگراد به پایان رساند. این تیم در نیمه اول با وجود حملات گسترده‌اش با یک گل از حریف عقب افتاد اما در نیمه دوم 3 گل زد و برنده شد.

در شبی که ارلینگ هالند هر چه زد به در بسته خورد، این خولین آلوارز بود که بخش قابل توجهی از بار گلزنی تیمش را به دوش کشیده و دو گل اول سیتی را زد. او ابتدا در دقیقه 47 بعد از دریبل عمری گلازر دروازه حریف را باز کرد و سپس در دقیقه 60 از روی ایستگاهی گلزنی کرد تا نقش اول کامبک سیتی لقب بگیرد.

از نظر خولین آلوارز همکاری و تلاش تیمی باعث رسیدن به این برد شد: "ما در کنار هم خیلی خوب بازی می‌کنیم. تلاش و همکاری تیمی به ما کمک می‌کند تا در بازی‌هایمان به پیروزی برسیم. امشب هم یکی از همین بازی‌ها بود که خیلی خوب ظاهر شدیم."

ستاره آرژانتینی در مورد نقش پررنگش در برد سیتزین‌ها گفت: "از این که به تیم برای پیروزی کمک کردن خوشحالم. امشب موقعیت‌های زیادی روی دروازه ستاره سرخ خلق کرد اما حیف که ارلینگ هالند نتوانست گلزنی کند."

او با استقبال از بازی پشت مهاجم گفت: "تمام تلاشم را می‌کنم تا با پست جدیدم سازگار شوم و به پیشرفتم در سیتی ادامه دهم. سعی می‌کنم به گزینه‌ای تبدیل شوم که همواره در دسترس کادر فنی باشد."

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها