کد خبر: 689209
تاریخ انتشار :

تلاش برای جلوگیری از تکرار حواشی رونالدو برای نی مار

اولین جلسه هماهنگی دپارتمان‌های فدراسیون فوتبال به منظور برگزاری دیدار تیم‌های نساجی ایران و الهلال عربستان در سالن روابط عمومی برگزار شد.

تلاش برای جلوگیری از تکرار حواشی رونالدو برای نی مار
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش‌ سه"، دیدار تیم‌های نساجی ایران و الهلال عربستان از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا روز سه شنبه یازدهم شهریور ماه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

بر همین اساس نشست هماهنگی برگزاری  این دیدار با حضور دبیرکل، معاونان، رؤسا و نمایندگان دپارتمان‌های امور بین‌الملل، پزشکی، فناوری اطلاعات، تشریفات، مسئولیت اجتماعی و بازی‌های جوانمردانه، حراست، مالی، روابط عمومی، اداره کل تربیت بدنی استان تهران، هیئت فوتبال تهران، داوران و نماینده ورزشگاه آزادی در سالن روابط عمومی فدراسیون برگزار شد.

آنطور که سایت فدراسیون اعلام کرده، در ابتدای این نشست هدایت ممبینی، دبیرکل فدراسیون درباره اقدامات و مذاکرات صورت گرفته جهت برگزاری این دیدار توضیحاتی ارائه کرد. در ادامه نشست نیز حاضرین در جلسه توضیحات لازم را درباره اقدامات و برنامه‌ریزی‌ مدنظر حوزه فعالیت‌شان بیان کردند.

تیم فوتبال نساجی مازندران در شرایطی خود را آماده میزبانی از الهلال در ورزشگاه آزادی می‌کند، که حضور النصر و ستارگانش در ورزشگاه آزادی با میزبانی قابل قبولی همراه نبوده و حالا این امیدواری وجود دارد که مسئولان فدراسیون با تجربه گرفتن از اتفاقات دیدار پرسپولیس و النصر، از الهلال و ستارگان بزرگش نظیر نیمار میزبانی خوبی به عمل بیاورند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها