کد خبر: 689463
تاریخ انتشار :

گواردیولا تیمش را با ایر پاد هدایت می‌کند! (عکس)

پپ گواردیولا به دلیل تغییر مقررات در لیگ برتر از نشستن روی نیمکت تیمش در بازی امروز محروم شد و بازی سی تی مقابل و و لو ز را از روی سکوها دنبال می‌کند.

گواردیولا تیمش را با ایر پاد هدایت می‌کند! (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی امروز از دقایقی پیش در خانه وولورهمپتون، ورزشگاه مولینکس، به میدان رفته و امیدوار است به رکورد بدون شکست خود در این فصل لیگ برتر تداوم ببخشد.

در شروع بازی امروز تصاویری از پپ گواردیولا منتشر شد که او را نه روی نیمکت سیتی بلکه روی سکوهای ورزشگاه مولینکس نشان می‌داد. پپ در این مسابقه از همراهی تیمش محروم شده است.

تصاویر منتشر شده از گواردیولا در مولینکس او را در حالی نشان می‌دهد که با استفاده از گوشی‌های ایرپاد با کادر فنی سیتی در تماس است. سرمربی سیتی تنها به تماشای مسابقه اکتفا نکرده و به این شکل با کادر فنی خود که در کنار زمین حضور دارند در تماس خواهد بود تا دستورات لازم را به آنها منتقل کند.

اما علت محرومیت پپ چیست؟ گواردیولا چهارشنبه شب در جریان شکست تیمش مقابل نیوکسل در جام اتحادیه سومین کارت زرد این فصل را دریافت کرد. پپ که از نزدیک شدن تیمش به شکست عصبانی شده بود اعتراض‌های شدیدی به داور کرد و در نهایت نامش در فهرست دریافت کنندگان کارت زرد قرار گرفت.

گواردیولا فصل گذشته با این تعداد کارت محروم نمی‌شد اما از شروع فصل جاری مقررات لیگ برتر تغییر کرده و حالا هر مربی بعد از دریافت سه کارت زرد از حضور روی نیمکت تیمش محروم می‌شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها