کد خبر: 689532
تاریخ انتشار :

خواسته مسی از اینتر میامی: اسطوره رئال را بخرید!

پد یا می ها تو ویچ مدعی شده است که لیونل مسی علاقه زیادی به انتقال لوکا مودریچ به اینتر میامی دارد.

خواسته مسی از اینتر میامی: اسطوره رئال را بخرید!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، مودریچ یکی از مهره‌های کلیدی رئال مادرید در چند فصل اخیر بوده و نقش مهمی را در موفقیت‌های این تیم خصوصا در لیگ قهرمانان ایفا کرده است. 

این ستاره کروات در پایان فصل گذشته قراردادش را به مدت یک سال دیگر و تا تابستان 2024 تمدید کرد اما پس از گذشت هشت هفته از شروع فصل جدید هنوز فرصت زیادی برای حضور در ترکیب رئال به دست نیاورده است. 

این موضوع باعث شده که گمانه‌زنی درباره جدایی او از این باشگاه افزایش پیدا کند، هرچند خودش پیش از این تاکید کرده بود که از این موضوع خبر داشته و دوست دارد که با پیراهن رئال مادرید از دنیای فوتبال خداحافظی کند. 

با این حال، کوچ بازیکنان بزرگ فوتبال اروپا به عربستان و لیگ فوتبال آمریکا باعث شده که بسیاری حضور او در یکی از این دو لیگ را هم محتمل بدانند. 

میهاتوویچ در این باره به کادناسر گفت: «مودریچ به اینترمیامی؟ بله، او پیشنهادهایی از لیگ فوتبال آمریکا دریافت کرد. چند باشگاه به او پیشنهاد دادند و اینترمیامی هم در بین این باشگاه‌ها بود. لئو مسی شخصا علاقه زیادی به جذب مودریچ و بازی در کنار او دارد.»

هنوز مشخص نیست که آیا تصمیم مودریچ برای خداحافظی از دنیای فوتبال در پایان این فصل جدی است یا هنوز هم می‌توانیم شاهد درخشش او در میدان در فصل آینده باشیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها