کد خبر: 689644
تاریخ انتشار :

طلای آسیا در یک قدمی تیم خوش فکر!

تیم ملی شطرنج ایران دومین رقیب سرسخت را هم در رقابت های بازی های آسیایی شکست داد تا امیدها برای رسیدن به مدال طلا بیشتر شود.

طلای آسیا در یک قدمی  تیم خوش فکر!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش " ورزش سه "، تیم ایران که رقابت های انفرادی شطرنج بازی های آسیایی را بدون کسب مدال به پایان رسانده بود، در رقابت های تیمی تا اینجای کار دو رقیب اصلی ازبکستان و چین را از پیش رو برداشته و حالا فردا باید به مصاف سومین تیم و یکی از بهترین های دنیا هندوستان برود. 

هندوستان که یکی از بهترین تیم های جهان است در حالی فردا باید برابر ایران قرار بگیرد که نتیجه تساوی هم می تواند ایران را درصورت برد در برابر سایر رقبا که سخت ترین آنها تیم ویتنام است به مقام قهرمانی برساند. 

امروز و در روزی درخشان، تیم ملی ایران در برابر ازبکستان که همین چند ماه قبل قهرمان المپیاد جهانی شده بود و در این راه تیم های هند، آمریکا و ارمنستان قدرتمند را در غیاب روسیه پشت سر گذاشته بود با درخشش محمد امین طباطبایی بر روی میز دو که موفق شد جواهر سیندروف را شکست دهد پیروز شد تا سه تساوی پرهام مقصودلو و پویا ایدنی و بردیا دانشور نتیجه پایانی را برای ایران رقم بزند.

ملی پوشان ایران در دیداری جذاب روز گذشته هم موفق شده بودند از سد تیم چین که یکی از قدرت های بزرگ جهان است را شکست دهند تا در یک قدمی مدال طلای بازی های آسیایی قرار گیرند. مدالی که با توجه به سطح بالای رقابت ها در همه رشته ها می تواند ارزش بالایی برای ما داشته باشد.

تساوی پرهام برابر قهرمان سریع جهان عبدوستاروف و مدیریت پویا ایدنی و جنگندگی بردیا دانشور برابر شمس الدین و برد بزرگ طباطبایی برابر جواهر ازبکستانی ها ایران را در حالی برابر ازبکستان پیروز کرد که آنها  از بهترین بازیکنان خود برابر ایران استفاده کرده بودند.

نبرد فردا ایران برابر نسل جدید هندوستان که با ترکیب گوکش، پراگناناندها، ویدیت سانتوش و آرجون اریگایسی به مصاف ایران خواهد آمد یکی از سخت ترین بازی های ایران در چند سال اخیر است ، جایی که کاپیتان پرهام و سایر بازیکنان باید برای رسیدن به طلا برابر هند حداقل یک تساوی به دست آورند و در ادامه در چهار نبرد پایانی راه را برای رسیدن به سکوی اول رقابت ها هموار کنند.

لحظه برد ارزشمند امین طباطبایی با مهره سفید برابر جواهر ازبکستان و تضمین برد ایران برابر قهرمان المپیاد

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها