کد خبر: 689672
تاریخ انتشار :

پدیده بارسا: همه جام‌ها را می‌خواهم!

لا می نه یا مال، ستاره بارسلونا، بعد از تمدید قراردادش با این تیم گفت برای فتح همه جامها با پیراهن بارسا تلاش خواهد کرد.

پدیده بارسا: همه جام‌ها را می‌خواهم!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا امروز رسما اعلام کرد با لامینه یامال، ستاره جوان خود قراردادی جدید و سه ساله امضا کرده و او تا تابستان 2026 بازیکن بلوگرانا خواهد بود.

یامال بعد از حضور در دفتر بارسلونا و امضای این قرارداد جدید در صحبتی کوتاه با سایت باشگاه گفت از اینکه قراردادش را تمدید کرده بسیار خوشحال است.

گزارش‌های رسانه‌ای حاکی است بارسلونا قرارداد امروز را به صورت موقتی با یامال امضا کرده تا او به سن هیجده سالگی برسد. باشگاه بعد از آن قراردادی بلندمدت با لامینه یامال امضا می‌کند که تا سال 2030 ادامه خواهد داشت.

یامال بعد از امضای قراردادش در کنار خوان لاپورتا، رئیس باشگاه، به سایت رسمی بارسلونا گفت:" خیلی خیلی خوشحالم. این مسیری است طولانی که برای من از لاماسیا شروع شد و حالا به اینجا رسیده است. امضای این قرارداد برایم باعث افتخار است".

ستاره جوان بارسا در ادامه گفت:" اینکه می‌توانم سه سال دیگر در باشگاهی باشم که رویای زندگی‌ام بوده و هست واقعا لذت‌بخش است. امیدوارم تا زمانی که در بارسا هستم بیشترین لذت را برده و با حداکثر توانم به این باشگاه کمک کنم".

وقتی از یامال پرسیده شد بهترین خاطره‌ای که در بارسا چه بوده است او در پاسخ گفت:" لحظه‌ای که به لاماسیا رسیدم و اولین بار که در لاماسیا پیراهن آبی و اناری را به تن کردم".

ستاره جوان بلوگرانا در پاسخ به اینکه چه هدفهایی را در بارسا دنبال می‌کند گفت:" هدف من فقط این است: بردن جامهای بیشتر و بیشتر. برای رسیدن به این هدف یک راه وجود دارد: پیروز شدن و پیروز شدن".

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها