کد خبر: 690100
تاریخ انتشار :

دفاع مسی از هوادارش: بگذارید عکسش را بگیرد!

لیونل مسی، ستاره اینتر میامی، از محافظش خواست که به یکی از هوادارانش اجازه دهد به او نزدیک شود و عکسش را بگیرد.

دفاع مسی از هوادارش: بگذارید عکسش را بگیرد!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، ایتنرمیامی صبح امروز به وقت ایران در چارچوب رقابت‌های لیگ فوتبال آمریکا روبروی سینسیناتی قرار گرفت و با یک گل شکست خورد. 

مسی پس از چند هفته غیبت در ترکیب این تیم به دلیل مصدومیت بار دیگر به جمع هم تیمی‌هایش برگشت و با وجود این که از دقیقه 55 و به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شده بود اما نتوانست کاری برای بهبود شرایط این تیم انجام دهد. 

اما اتفاق جالبی که در بازی شب گذشته رخ داد مربوط به تلاش یکی از تماشاگران برای ورود به زمین و گرفتن عکس یادگیری با این بازیکن بود. 

پسر جوانی پس از سوت پایان بازی سعی کرد وارد زمین شود و مسی را از نزدیک ببیند اما محافظ شخصی او که شخصا از سوی دیوید بکام برای مراقبت از این ستاره آرژانتینی انتخاب شده فورا به سمت او رفت تا اجازه نزدیک شدن را ندهد.

با این حال، چند لحظه بعد شرایط فرق کرد و ظاهرا مسی از او خواست که اجازه دهد این هوادار نوجوان به او نزدیک شود و سپس عکسی به یادگار با او گرفت و امضایی به او داد تا با خاطره‌ای خوش این ورزشگاه را ترک کند. 

این اقدام مسی و برخورد خوبی که با هوادار نوجوانش داشت توجه بسیاری از کاربران را در شبکه‌های اجتماعی جلب کرد و تحسین بسیاری را برای او به همراه داشت.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها