کد خبر: 690220
تاریخ انتشار :

جنجال داوری لالیگا: برای رئال گل، برای بارسا آفساید!

مردود اعلام شدن گل سوم بارسلونا برابر گرانادا در صحنه‌ای شبیه به گل رئال مادرید برابر ختافه جنجال تازه‌ای را به پا کرده است.

جنجال داوری لالیگا: برای رئال گل، برای بارسا آفساید!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته نهم لالیگا روبروی گرانادا به میدان رفت و در نهایت به تساوی 2-2 برابر این تیم رضایت داد. 

شاگردان ژاوی ابتدا با دو گل از حریف عقب افتادند اما موفق شدند این دو گل را جبران کنند و امیدوار بودند که بتوانند حتی بازگشتی رویایی به این بازی داشته باشند اما مردود اعلام شدن گل ژوائو فلیکس به خاطر قرار داشتن فران تورس در موقعیت آفساید مانع از این کار شد. 

بازیکنان بارسا و کادر فنی این تیم بارها به این تصمیم اعتراض کردند و عصبانیت آنها زمانی بیش از پیش افزایش پیدا کرد که پس از پایان این دیدار متوجه شدند که اتفاقی مشابه روی گل خوسلو برای رئال مادرید برابر ختافه رخ داده بود. 

با این حال، کمک داور حاضر در زمین و همچنین کمک داور ویدیویی که در آن بازی حضور داشتند به این نتیجه رسیدند که گل خوسلو هیچ مشکلی ندارد و باید پذیرفته شود. 

روی این صحنه، مهاجم رئال مادرید هم مانند فران تورس به سمت توپ پرید تا آن را به گل تبدیل کند اما تماسی با آن نداشت و در نهایت روی دفع توپ ضعیف دروازه‌بان توانست دروازه را باز کند. داوران به این نتیجه رسیدند که او دخالتی در روند بازی نداشته و گلش از نظر قانونی درست است. 

رئال مادرید پیش از آن با یک گل از حریف عقب بود و با این گل کار به تساوی کشیده شد و پس از آن جود بلینگام بود که در وقت‌های تلف شده موفق شد گل دوم تیمش را وارد دروازه حریف کند و سه امتیاز را برای آنها به ارمغان بیاورد. 

این اولین بار نبود که چنین تصمیماتی در دیدارهای رئال مادرید گرفته می‌شد. آنها فصل گذشته هم در بازی برابر اوساسونا در حالی توسط وینیسیوس به گل رسیدند که کریم بنزما و آنتونی رودیگر در شرایطی شبیه به تورس قرار داشتند و این موضوع اعتراض دروازه‌بان حریف را هم به همراه داشت. 

این اتفاق در بازی رئال برابر لیورپول در فینال لیگ قهرمانان دو فصل قبل هم رخ داده بود اما تصمیم داوران بر این بود که گل به ثمر رسیده توسط ستاره برزیلی این تیم را قبول کنند، اتفاقی که برای بارسا رخ نداد. 

تیم داوری حاضر در بازی شب گذشته بارسلونا برابر گرانادا تصمیم کاملا متفاوتی گرفتند تا این تیم را از کسب سه امتیاز و ثبت کامبکی جذاب محروم کنند و حالا آنها پس از رئال مادرید و خیرونا در جایگاه سوم جدول رده‌بندی قرار دارند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها