کد خبر: 690507
تاریخ انتشار :

این بازیکن برگشت، دفاع رئال بیمه شد

در فصل جاری هر زمان فرلاند مندی در میدان برای رئال به میدان رفته، این تیم گلی دریافت نکرده است.

این بازیکن برگشت، دفاع رئال بیمه شد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، اگر در بین مهاجمان گلزنی قانون اول است و از دست دادن موقعیت ها می تواند هر مهاجمی را به نیمکت تبعید کند، در دفاع نیز (اگرچه فوتبال یک بازی تیمی است)، مدافعان را بر اساس گل های خورده می سنجند. 

واقعیت این است که فصل جاری خط دفاعی رئال مادرید با فرلاند مندی از زمانی که او دوباره در دربی به میادین برگشت، گلی دریافت نکرده است. رئال در دربی سه گل خورد ولی همه گل ها زمانی به ثبت رسیدند که مندی روی نیمکت بود.

سه روز بعد، مندی در برابر لاس پالماس به ترکیب اصلی بازگشت و رئال مادرید 2-0 پیروز شد. او 77 دقیقه بازی کرد. در مقابل خیرونا او بازیکن تعویضی بود و رئال 3-0 برنده شد. بازیکن سابق لیون در لیگ قهرمانان اروپا مقابل ناپولی در دقیقه 74 وارد زمین شد و در دقایق باقیمانده رئال گلی دریافت نکرد و در عوض گل سوم را زد و پیروز شد.

در آخرین بازی رئال مادرید، مقابل اوساسونا، مندی در تمام 90 دقیقه حضور داشت. این اولین بازی فیکس مندی پس از بازگشتش به میادین بود و بازی 4-0 به پایان رسید. در پنج بازی اول لیگ که مندی حضور نداشت، رئال سه گل دریافت کرد و در دو بازی کلین شیت داشت. در چهار بازی بعدی با مندی، رئال سه گل دریافت کرد اما همه آنها مقابل اتلتیکو و بدون بازیکن فرانسوی در زمین بود.

 

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، اهمیت مندی در سمت چپ را می داند اما مصدومیت ها دشمن اصلی مندی هستند. کارلتو امیدوار است که فیفا دی به او کمک کند تا اعتماد به نفس خودش را کاملا بازیابی کند و با پشت سر گذاشتن مشکلات جسمی، دوباره به عنوان دفاع چپ اصلی رئال به میدان برود.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها